AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Jeg hadde noe på gang med en mann ganske lenge, vi var litt av og på i 7-8 mnd, mye på grunn av at jeg sliter mye med energien mens han ikke helt respekterte det og var veldig på. Jeg sa vel aldri klart fra hvor gale det var, bare at jeg var veldig sliten, og ikke orket å finne på så mye utenom i helgene. Dette gjorde at jeg slet litt med å få ordentlige følelser for han, men følelsene kom tilbake hver gang vi var "av", dette tenker jeg er fordi forholdet mellom oss da ikke var slitsomt for meg, jeg fikk tid til å kjenne på følelsene fremfor å stresse med at han "maste". Den siste "av-perioden" vår hadde vi mindre kontakt enn hva vi har hatt de andre gangene, vi har alltid holdt kontakten uansett. Plutselig ser jeg på facebook etter to måneder at han har fått seg dame. Jeg har hele veien tenkt at jeg og han kom til å ende opp sammen, og det trodde jeg han og gjorde. Vi er veldig like på mange måter, har de samme interessene og hadde det virkelig veldig bra sammen. Han er en skikkelig bra fyr, typisk svigermors drøm Dette er nå ca 1,5 mnd siden, og jeg sliter skikkelig. Oppdaterer facebook hele tiden for å sjekke om han er pålogget eller hvor lenge det er siden han var pålogget, sjekker instagram for å se hvilke bilder han har likt, sjekker poengsummen hans på snapchat for å sjekke hvor mange snap han har sendt til andre enn meg..Når jeg er i nærområdet av der han bor, tar jeg en omvei forbi leiligheten hans for å se om han er hjemme, bare for å vite det. Jeg tenker på han hele tiden. Jeg burde gjøre noe for å slutte med dette, men jeg vil virkelig ikke slutte å tenke på han! Lengter virkelig tilbake til han, ikke bare til å være sammen med han, men også bare til å prate med han. Det gjør så vondt! Jeg har så lyst å fortelle han hvordan jeg føler det nå, kan jeg det?? Han vet jeg ble skuffa da han fikk kjæreste, men han vet ikke hvor mye jeg sliter for det fremdeles. Det "riktige" her er jo å holde seg unna, men jeg klarer ikke gi opp håpet om at vi to er ment for være sammen. Trenger virkelig noen råd her! Anonymous poster hash: bc37c...996
Gjest badeand1 Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Tviler på at han bryr seg om hvordan du har det, så jeg hadde droppa det. 1
Jodi Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 Hvis han fortsatt har dame, hadde jeg droppa det. Om han blir ledig, kan du jo godt ta kontakt. Om ikke annet så får du forklart litt om hva du føler og tenker, og så får det være opp til ham hva han vil gjøre med det....
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 tenk deg godt om nå..savner du han eller deler av det dere hadde sammen? Hvis han er den energibunten som alltid må gjøre noe,mens du ikke har energi til det kan vel forholdet aldri bli bra,tror du vel? At du savner han når du ikke har han rundt deg er vel kansje fordi du glemmer litt hvor sliten du ble av personligheten hans. tving deg til og gå videre og finn deg en som er mer likesinnet. Anonymous poster hash: 37492...b9b 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 tenk deg godt om nå..savner du han eller deler av det dere hadde sammen? Hvis han er den energibunten som alltid må gjøre noe,mens du ikke har energi til det kan vel forholdet aldri bli bra,tror du vel? At du savner han når du ikke har han rundt deg er vel kansje fordi du glemmer litt hvor sliten du ble av personligheten hans. tving deg til og gå videre og finn deg en som er mer likesinnet. Anonymous poster hash: 37492...b9b Han er ikke en sånn som hele tiden skal gjøre noe, men han var "på" på den måten at han var veldig ivrig på å være sammen med meg. Det skulle helst være nærmest hver dag, noe jeg ikke orket i tillegg til skole og jobb. Anonymous poster hash: bc37c...996
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå