AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Hei, jeg ser at noen andre her har spurt om hjelp fra klarsynte og jeg vil gjerne også få litt hjelp - jeg er nemlig litt usikker på ting for tiden. Jeg er ikke helt sikker på om jeg tror på ting som klarsynte i det hele tatt, men det hadde vært spennende å se om noen kan 'se' noe om meg eller min livssituasjon og hva jeg bør gjøre. Jeg hadde satt veldig pris på det om noen klarsynte eller noen som føler de er i stand til det kunne ta seg tiden til å svare meg Anonymous poster hash: 1524c...6c7
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Du tror virkelig ikke du får et ordentlig svar her inne, gjør du?Anonymous poster hash: 3e0d1...e2c
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 Du har flere valgmuligheter men det er bare ett problem, du tør ikke velge. Jobb med deg selv først. Anonymous poster hash: 71da9...807
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Ble du fornøyd med svaret? Anonymous poster hash: 71da9...807
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå