AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Hey guys! Jeg har behov for å diskutere et tema som har opptatt tankegangen min den siste tiden. Det lyder slik; Er nå i mitt første forhold med en mann som fra tidligere forhold har ei lita datter. Jeg må si meg gresk på både kjærester og barn (hehe), så dette er tydeligvis noe jeg trenger mer erfaring og meninger om. Tingen er at jeg reagerer på enkelte ting i samvær med datteren hans, som jo sikkert kun er rent instinktivt. Et eksempel er da vi kjører buss og han ikke spenner henne fast i beltet, hun får blant annet lov til å stå mellom setene og de lekte til og med "fly". Da datt det ut av meg "hva hvis bussen bråstopper nå?", og han responderte med "ja, jeg vet det " samtidig som han rødmet. Da tenker jeg enten; overreagerer kvinnen i meg og mitt sterke beskyttelses instinkt, eller er menn rett og slett mer "sløve"? Grunnen til at jeg ønsker å dele mine oppfatninger er for å høre nettopp deres egen rundt slike ting. Jeg er ekstremt opptatt av at ting generelt skal være i orden, og med det mener jeg hus skal være rent, god hygiene generelt, vaske hender før man tar i mat, altså egentlig helt standard prosedyrer slik jeg anser det å være og så bor det jo ei husmor i meg. Men for kjæresten min er ikke det en selvfølge og det blir ofte spøkt bort med å være mannemann, jeg syns dog det ikke er en unnskyldning. *kremt* Handler det enkelt og greit om hva man selv er vant med (oppdratt til) og skal man da akseptere det? Eller er vi kvinner (jeg er sikker på jeg snakker for flere..) urimelige? Jeg tar meg selv ofte i å la meg overraske av kjæresten min. Han sier ikke takk dersom jeg gir han noe, f.eks henter et glass med vann o.l. Det skal sies at han har tatt det til seg etter å ha hørt det et par ganger, he he. Det kan også være han lager mat og ikke spør om jeg vil ha. Et annet godt eksempel er da vi var ute og spiste på restaurant for første gang, så hinter jeg til om han spanderer og får i respons "hvis du spanderer neste gang så". Har jeg rett og slett skaffet meg en uoppmerksom kjæreste - eller er menn litt sløve....? Fyr løs! Anonymous poster hash: ca55f...15c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå