Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på en ting..
Hvordan hadde dere følt det om den dere holder på med/typen skaffer seg tinder?
Nå har min fortalt meg at han lastet det ned fordi alle kompisene snakket på det på en sånn felleschat de har på facebook og han var nysgjerrig på hva det var. Men jeg vet han har vært inne der og likt bilder, han sa så og si det også, og da jeg sa at jeg ikke skjønte meg på det spurte han om han skulle lære meg..

Hva tenker dere om det?

Anonymous poster hash: 91b06...3c3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg laget selv Tinder pga nysgjerrighet, og er i et forhold. Jeg er ikke på utkikk etter andre gutter, liker bare å holde meg oppdatert på de sosiale medier som kommer, spesielt når dette ble så fort populært

Skrevet

Jeg laget selv Tinder pga nysgjerrighet, og er i et forhold. Jeg er ikke på utkikk etter andre gutter, liker bare å holde meg oppdatert på de sosiale medier som kommer, spesielt når dette ble så fort populært

Det samme gjorde jeg da han lastet det ned, ville se hva greia var. Men snakker du med noen der da? Det er jo så lett å begynne å flørte osv..

Skrevet

Nå har jeg ikke lastet ned Tinder, bare fått det anbefalt av venner som er lei av at jeg er singel (jo takk), men hvis jeg logger meg inn der så er jeg overhodet ikke interessert i at dere MED kjærester driver og holder på. Poenget er jo at man skal like folks bilder og få en match, hvis jeg liker deres bilder og dere ikke liker mine så får jeg dårlig selvtillit, hvis dere gjør det blir jeg irritert fordi dere har kjærester. Tap-tap. Dette er en singelapp, finn deres egen kjæresteapp om dere absolutt skal være med på alt! Noe må vi også ha for oss selv.

Anonymous poster hash: 62fc2...f80
  • Liker 6
Skrevet

Det samme gjorde jeg da han lastet det ned, ville se hva greia var. Men snakker du med noen der da? Det er jo så lett å begynne å flørte osv..

Nei jeg snakker ikke med noen, det hadde jeg fått dårlig samvittighet for.

Jeg vet jo ikke med ham, men siden han har likt bilder der inne så kan det godt hende han gjør det for å få bekreftelse, og ikke fordi han er på utkikk etter en annen :smilyblomst:

Skrevet

Nå har jeg ikke lastet ned Tinder, bare fått det anbefalt av venner som er lei av at jeg er singel (jo takk), men hvis jeg logger meg inn der så er jeg overhodet ikke interessert i at dere MED kjærester driver og holder på. Poenget er jo at man skal like folks bilder og få en match, hvis jeg liker deres bilder og dere ikke liker mine så får jeg dårlig selvtillit, hvis dere gjør det blir jeg irritert fordi dere har kjærester. Tap-tap. Dette er en singelapp, finn deres egen kjæresteapp om dere absolutt skal være med på alt! Noe må vi også ha for oss selv.

Faktisk helt enig med deg der, altså! Det er jo for de single, syns det blir for dumt. Har slettet appen selv, skulle bare sjekke det ut :)

• Liker 1
Skrevet

Nei jeg snakker ikke med noen, det hadde jeg fått dårlig samvittighet for.

Jeg vet jo ikke med ham, men siden han har likt bilder der inne så kan det godt hende han gjør det for å få bekreftelse, og ikke fordi han er på utkikk etter en annen :smilyblomst:

Men har du selv fått noe match da?

Skrevet

Men har du selv fått noe match da?

Det vet jeg ikke, ettersom jeg ikke liker noen sine profiler!

Skrevet

Vel, jeg ferska samboeren min i å ha det. Han delte i tillegg ut snapchaten sin på profilen sin. Han (som alltid) skyver det vekk og kommer med samme unnskyldning som din kjæreste; "alle kompisene har det"og han ville bare følge trenden.

Anonymous poster hash: 7492a...302
  • Liker 1
Skrevet

Hva er tinder?

Anonymous poster hash: a6d3b...9d9

• Liker 1
Skrevet

Eeehhh....?

Tinder er en sjekke-app, så at folk i forhold bruker denne finner jeg merkelig.....

For øvrig savner jeg en tilsvarende app utelukkende for sextreff/ONS.....

Anonymous poster hash: bddca...7ca
  • Liker 3
Skrevet

Jeg syns det er rart at folk i forhold skal bruke en slik app. Det blir som å registrere seg på en nettdating-side selv om man har kjæreste. Hadde ikke vært greit for meg.

• Liker 1
Skrevet

Synes det er litt umoralskt jeg. Det er jo tydelig en dating app. Samme som om typen skulle registrert seg på sukker.no, for å se hva det var og fordi kompisene var der...

• Liker 1
Skrevet

Er ikke nødvendigvis en datingapp. Fin måte å møte nye _venner_ på også.

Skrevet (endret)

Er ikke nødvendigvis en datingapp. Fin måte å møte nye _venner_ på også.

Så du kan lage en bruker på sukker.no mens du er i et forhold, og unnskylde deg med at det bare er en fin måte å møte nye venner på?

Tinder er en app for de som er single, som vil møte noen. Like bildet til de man finner attraktiv, og liker de bildet ditt tilbake får dere en match, og da kan dere begynne å chatte, og bli ''venner''

Endret av Skilpadden
  • Liker 2
Skrevet

Det må da være tidenes dårligste utgangspunkt.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal man liksom føle behovet med å laste ned noe slikt, når man allerede har en partner og vet hva det går ut på? syns det er teit, og gutter er verdens flinkeste til å komme med dårlige unnskyldninger.

Skrevet

Så du kan lage en bruker på sukker.no mens du er i et forhold, og unnskylde deg med at det bare er en fin måte å møte nye venner på?

Tinder er en app for de som er single, som vil møte noen. Like bildet til de man finner attraktiv, og liker de bildet ditt tilbake får dere en match, og da kan dere begynne å chatte, og bli ''venner''

Det er ikke eksklusivt en datingapp. ;)

Man kan ikke engang sende bilder i chatten! Hvis man mener at apper som tinder er et hinder for forhold, er dere latterlige.

Skrevet

- Tinder handler om å knytte alle slags kontakter. Det kan være nye venner, en treningspartner eller en date. Tinder er for alle som ikke kjenner hverandre fra før, forklarer Mateen på telefon fra Los Angeles.

- skaperen av appen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...