AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Har sett at det tidligere har vært tråder som dette, og tenkte nå at jeg må prøve selv og! Saken er at jeg fikk en fotlenke i gave for flere år siden, som betydde veldig mye for meg. Særlig siste gang jeg brukte det, var en dag som er viktig for meg. Etter denne dagen finner jeg ikke igjen dette fotsmykket, og jeg lurer sånn på hvor det kan være? Siden da har jeg flyttet, og fant det dessverre ikke i prosessen. Noen som har lyst til å prøve seg? Jeg kan si med sikkerhet at det ikke er hvor jeg bor nå. Dersom noen faktisk er så flinke at de til og med ser noe om dagen jeg brukte det sist, eller hvor jeg fikk det fra, er det veldig spennende for meg å høre! Anonymous poster hash: 3803d...2ce
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 I biblioteket Sverd Mr. PomeroyAnonymous poster hash: a2cbd...13e 2
Lilleulv_ Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Æ ser et rom... Det e kaillt. Nei, vent litt. Det ligge under nåkka. Kan det vær en sofa? Du har lett under sofaen sie du. Ja, men æ merke at det e ikke din sofa. Æ ser en gammel dame. Det e alt æ kan si.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 Du mistet det for godt. Sorry. Anonymous poster hash: a64ea...0cb
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #6 Skrevet 22. november 2013 Du mistet det for godt. Sorry. Anonymous poster hash: a64ea...0cb Hmm ... Hvorfor tror du det? Anonymous poster hash: 3803d...2ce
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #7 Skrevet 22. november 2013 Det rare her er at alle forslagene her kunne ha vært en interessant plass å lete. Skulle bare visst hvilken kommode, hvilken sofa det er snakk om. Anonymous poster hash: 3803d...2ce
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #8 Skrevet 22. november 2013 Hmm ... Hvorfor tror du det? Anonymous poster hash: 3803d...2ce Fordi det skjedde så veldig mye på engang, en bestemt episode, og da merket du ikke at den ble tatt av en annen. Anonymous poster hash: a64ea...0cb
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #9 Skrevet 22. november 2013 I et smykkeskrin, med en ballerina som danser til klassisk musikk når du åpner lokket. Anonymous poster hash: c4c2c...2f6
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #10 Skrevet 25. november 2013 Den ligger der du sist hadde den. Anonymous poster hash: addd1...bf7
strawberry Skrevet 25. november 2013 #11 Skrevet 25. november 2013 Sist du brukte det hadde du en fin dag, det var sol, og du satt på kafé? Den ligger i en innerlomme i en veske du har liggende
happiest Skrevet 25. november 2013 #12 Skrevet 25. november 2013 Har du funnet det? Prøver meg jeg også (sorry for å snylte på tråden..) Finner ikke igjen diamantsmykket mitt. Er vel snart et år siden det skjedde, men jeg er SÅ nøye med å henge/legge det på samme sted. Men finner ikke noe sted. Kanskje det bare er gone? Jeg har også mistet en diamantring, jeg vet at den ikke er hjemme. Er over et år siden. Men hvem vet? Får se om noen gir meg interessante steder å lete
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #13 Skrevet 26. november 2013 Har du funnet det? Prøver meg jeg også (sorry for å snylte på tråden..) Finner ikke igjen diamantsmykket mitt. Er vel snart et år siden det skjedde, men jeg er SÅ nøye med å henge/legge det på samme sted. Men finner ikke noe sted. Kanskje det bare er gone? Jeg har også mistet en diamantring, jeg vet at den ikke er hjemme. Er over et år siden. Men hvem vet? Får se om noen gir meg interessante steder å lete Ringen: I den skuffa nederst i kjøleskapet, under de tre bananene som du egentlig burde kastet for lenge siden. Smykket: Det ligger under den puta helt til venstre i den treseters sofaen din. Ta en runde med støvsugeren med det samme. Jeg ser at det er en stund siden sist. Bytt gjerne ut den reddsomme duken også, jeg vet at det er jul, men... makan. Anonymous poster hash: 87ff5...68b
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #14 Skrevet 26. november 2013 Har du funnet det? Prøver meg jeg også (sorry for å snylte på tråden..) Finner ikke igjen diamantsmykket mitt. Er vel snart et år siden det skjedde, men jeg er SÅ nøye med å henge/legge det på samme sted. Men finner ikke noe sted. Kanskje det bare er gone? Jeg har også mistet en diamantring, jeg vet at den ikke er hjemme. Er over et år siden. Men hvem vet? Får se om noen gir meg interessante steder å lete Er du eller var du i et forhold med en litt lettsindig fyr? Spør han. Anonymous poster hash: a64ea...0cb
Batteri Skrevet 29. november 2013 #15 Skrevet 29. november 2013 I biblioteket Sverd Mr. PomeroyAnonymous poster hash: a2cbd...13e Åh herregud, jeg elsker deg! 😆😆😆
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #16 Skrevet 30. november 2013 Har sett at det tidligere har vært tråder som dette, og tenkte nå at jeg må prøve selv og! Saken er at jeg fikk en fotlenke i gave for flere år siden, som betydde veldig mye for meg. Særlig siste gang jeg brukte det, var en dag som er viktig for meg. Etter denne dagen finner jeg ikke igjen dette fotsmykket, og jeg lurer sånn på hvor det kan være? Siden da har jeg flyttet, og fant det dessverre ikke i prosessen. Noen som har lyst til å prøve seg? Jeg kan si med sikkerhet at det ikke er hvor jeg bor nå. Dersom noen faktisk er så flinke at de til og med ser noe om dagen jeg brukte det sist, eller hvor jeg fikk det fra, er det veldig spennende for meg å høre! Anonymous poster hash: 3803d...2ce Har du funnet det? Prøver meg jeg også (sorry for å snylte på tråden..) Finner ikke igjen diamantsmykket mitt. Er vel snart et år siden det skjedde, men jeg er SÅ nøye med å henge/legge det på samme sted. Men finner ikke noe sted. Kanskje det bare er gone? Jeg har også mistet en diamantring, jeg vet at den ikke er hjemme. Er over et år siden. Men hvem vet? Får se om noen gir meg interessante steder å lete Har dere funnet det dere savnet? Anonymous poster hash: a64ea...0cb
happiest Skrevet 30. november 2013 #17 Skrevet 30. november 2013 Er du eller var du i et forhold med en litt lettsindig fyr? Spør han. Anonymous poster hash: a64ea...0cb Han har vel tatt det og gitt det til en "ny" Jeg var sammen med han på den tiden og spurte og letet hos han. Så tror nok ikke det er der Må nok bare innse at det er vekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå