Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en mann jeg liker kjempegodt, vi har samme humor og tenker veldig likt. Veldig god kjemi etter bare en par møter.

Han tar initatvi til disse møtene, og det har alltid en hensikt, som å delta på et arrangement vi begge er interessert i. Han sender meg e-post, sms og PM på Facebook, uten noen undertoner av noe slag såvidt jeg kan se.

Jeg har lyst til at han skal bli en god venn, men er det naivt av meg å tro det? Han er gift og virker litt kontaktsøkende.

Hva gjør jeg? Skal jeg invitere han og kona hjem på middag eller noe kanskje? Slik at jeg er helt sikker, uten å måtte si at jeg ikke er ute etter noe? Da føler jeg meg bare innbilsk.

Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 92de0...9f5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror han vil pule deg. Vedder armen min på at kona ikke vet at han har kontakt med deg.

• Liker 1
Skrevet

Invitere enn mann som liker deg på enellerannenmåte hjem til deg MED sin kone?

Å hjelp - det hørtes ut som en skikkelig dårlig idé.

Skrevet

Trekk kona naturlig inn i samtalen og se hvordan han reagerer.

Anonymous poster hash: 6efc8...6e0

Skrevet

Så da er jeg naiv? Pokker og! Han føles som ei vennine, så jeg tenkte at det skulle la seg gjøre å være kompiser. Men jeg prøver tipset over, får han til å snakke litt om kona og ser hvordan han uttrykker seg.

Skrevet

Min erfaring med fyrer i forhold som tar kontakt (og man er singel) er at de er leie av kona og kan tenke seg noe på sidelinja, eller enda verre; at de vil skifte henne ut med ei anna dame, men trenger et sikkerstikk før de sier farvel. Så jeg ville være veldig skeptisk til den fyren her.

Skrevet

TS

Meget skeptisk skal bli

Skrevet

Hvis han er litt småfeminin så kan det hende han bare foretrekker å være venner med damer, uten at det ligger noe mer i det. Jeg hadde bedt han og kona på middag. Fin måte å signalisere hvor grensene går, og samtidig legge til rette for et godt vennskap.

Skrevet

Hvis han er litt småfeminin så kan det hende han bare foretrekker å være venner med damer, uten at det ligger noe mer i det. Jeg hadde bedt han og kona på middag. Fin måte å signalisere hvor grensene går, og samtidig legge til rette for et godt vennskap.

Ja, for det er jo også viktig at jeg er venn med kona slik at hun heller ikke føler noe ubehag. Vanskelig dette, vennskap mellom mann og dame. Håper vi kan bli det og at han ikke driver med noe lureri. Men det virker ikke slik, så langt. Han er noen år yngre enn meg og er kanskje litt femi, mer enn meg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...