AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Først og fremst: la dette være en tråd der man kan svare uten å bli dømt! :-) Jeg vil gjerne ha noen svar og tanker fra dere som har vært/er utro. Kan dere forklare hva som skjedde i øyeblikket? Hvordan det skjedde? Var det spontant og uten kjæresten i tankene, eller tenkte dere på kjæresten, men fortsatte? Hvordan fikk kjæresten eventuelt vite dette, og hvordan hadde/har dere det i ettertid med tanke på det dere har gjort? Dette var mange spørsmål, men dere skjønner greia. Har lenge lurt på dette, og synes det er interessant å høre noen tanker fra de som har vært utro også. Anonymous poster hash: a324f...a1e 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Forholdet gikk tørt og kjedet meg. Søkte spenning og bekreftelse hos en annen. Var ikke spontant. Ble slutt like etterpå og kjæresten fikk vite det, ble sint og skuffet. Dette er veldig lenge siden men jeg angrer fremdeles, synes det var råttent gjort av meg og kommer aldri til å gjøre noe sånt igjen. Jeg er egentlig ikke den typen som gjør sånt. Anonymous poster hash: bc77c...ef9
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 Min "utroskap" kom som følge av at ekteskapet var gått i stå og egentlig bare rullet videre på grunn av unger og gammel vane. Sex var det slutt med, og det ble aldri tatt opp igjen.<br /><br />Til slutt ble vi skilt, på grunn av min "utroskap".<br /><br />Angrer ikke på annet enn at vi ikke gikk fra hverandre tidligere.Anonymous poster hash: 1fcbe...1f2 1
Trønderberte Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Var sammen med en som skulle være ute på sjøen i 10 mnd. Kontakt en gang i uka. Ble sammen den dagen han dro... Klina med en kompis på fest, snakka med kompis nr to om det på facebook + gjorde d slutt med typen dagen etterpå. Fant ut 1 uke etterpå at han overvåket facebooken min (kontoinnstillinger-sikkerhet-aktive økter)... Men han kunne jo ikke konfrontere meg med det for da ville han også innrømmet at han hadde vært på facebooken min!:-p så han vet ikke at jeg vet!
Trønderberte Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 Jeg hadde rett å slett null feelings for han. Gråt av smerte da han dro på tur, gråt også da han kom hjem, men ikke av glede akkuratt... Mer at det var jævlig kleint å måtte si d face to face at det var slutt! :-p
flinkeceline Skrevet 22. november 2013 #6 Skrevet 22. november 2013 Var der, typen var ikke, var kåt, og det skjedde bare. Etterpå fikk jeg dårlig samvittighet og fortalte det til typen (nå eksen)
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #7 Skrevet 22. november 2013 Jeg var utro mot min kjæreste. Og når jeg tenker tilbake på det er det vanskelig å si hva jeg tenkte. Jeg møtte en jeg hadde likt før, og hadde et har/elsk forhold til, jeg var ærlig med han om at jeg ikke ville noe, ihvertfall ikke mer enn venn, og at jeg likte min kjæreste for godt til å ville være med han. Han jeg var utro med, kan kalle han x. Han sa at han hadde savnet meg, og likte meg fremdeles osv, men respekterte at jeg ikke ville(noe han egentlig ikke gjorde.) Han begynte å snakke om hvordan livene våres kunne bli, han ville spandere det ene og det andre for meg, ville oppfylle alle mine drømmer etc. Kjæresten er ikke den flinkeste til å vise at han bryr seg, noe x var. Og jeg holdt meg på matten lenge, mest for å se hvor lang x ville gå. Plutselig så kysset vi, en uke senere hadde vi sex. Han var flink til å gi meg komplimenter, vise at han ville ha meg, og at han ville ha en fremtid med meg... Veldig motsatt av min kjæreste. Jeg følte ikke noe dårlig samvittighet eller noe senere faktisk, og det holdt på i en stund. Noe jeg ikke er stolt av, men eneste grunnen til at jeg angrer er fordi jeg er redd for at kjæresten skal finne det ut. Det ble slutt mellom meg og x, ingen av oss tok kontakt til slutt. Han var ikke verdt det, og om jeg kunne gjort det om igjen så ville jeg hindret det. Anonymous poster hash: 2d3b8...bfd
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #8 Skrevet 23. november 2013 Jeg var utro mot min kjæreste. Og når jeg tenker tilbake på det er det vanskelig å si hva jeg tenkte. Jeg møtte en jeg hadde likt før, og hadde et har/elsk forhold til, jeg var ærlig med han om at jeg ikke ville noe, ihvertfall ikke mer enn venn, og at jeg likte min kjæreste for godt til å ville være med han. Han jeg var utro med, kan kalle han x. Han sa at han hadde savnet meg, og likte meg fremdeles osv, men respekterte at jeg ikke ville(noe han egentlig ikke gjorde.) Han begynte å snakke om hvordan livene våres kunne bli, han ville spandere det ene og det andre for meg, ville oppfylle alle mine drømmer etc. Kjæresten er ikke den flinkeste til å vise at han bryr seg, noe x var. Og jeg holdt meg på matten lenge, mest for å se hvor lang x ville gå. Plutselig så kysset vi, en uke senere hadde vi sex. Han var flink til å gi meg komplimenter, vise at han ville ha meg, og at han ville ha en fremtid med meg... Veldig motsatt av min kjæreste. Jeg følte ikke noe dårlig samvittighet eller noe senere faktisk, og det holdt på i en stund. Noe jeg ikke er stolt av, men eneste grunnen til at jeg angrer er fordi jeg er redd for at kjæresten skal finne det ut. Det ble slutt mellom meg og x, ingen av oss tok kontakt til slutt. Han var ikke verdt det, og om jeg kunne gjort det om igjen så ville jeg hindret det. Anonymous poster hash: 2d3b8...bfd er du og kjæresten fortsatt sammen? Anonymous poster hash: 2808f...2cc 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #9 Skrevet 23. november 2013 Jeg var utro over flere måneder mot min forrige kjæreste. Jeg var veldig deprimert og greide ikke å komme meg ut av forholdet på egenhånd. Jeg brukte nok utroskapet for å komme meg ut av det forholdet. Jeg følte at eksen brukte sitt barn mot meg, spilte på min samvittighet for å få meg til å bli. Jeg var veldig glad i det barnet og gjorde så utrolig mye for det. Min eks var også psykisk syk med flere diagnoser noe som ikke akkurat hjalp på forholdet, og som gjorde at jeg syntes synd på han. Jeg er glad for at jeg ikke er i forhold lenger med eksen min selv om han er et veldig godt og snilt menneske, vi var ikke bra for hverandre rett og slett. Jeg angrer på måten det ble slutt på, men på det tidspunktet ser jeg nesten ikke at jeg kunne gjort det annerledes. I dag ville jeg aldri gjort noe sånt igjen, og jeg angrer selvsagt veldig på at jeg såret min eks slik jeg gjorde. Anonymous poster hash: 88d56...2a0
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #10 Skrevet 23. november 2013 Først og fremst: la dette være en tråd der man kan svare uten å bli dømt! :-) Anonymous poster hash: a324f...a1e er du og kjæresten fortsatt sammen? Anonymous poster hash: 2808f...2cc Ja, de er fortsatt sammen. Hun er redd han skal finne det ut. Anonymous poster hash: 52609...a8a
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #11 Skrevet 23. november 2013 Jeg kjenner ei som var utro med sjefen sin mens hun var gift med to barn i barneskolealder. Stor baluba og masse bråk da hun fortalte mannen sin at hun ville skilles fordi hun var sammen med en annen! Moralen: Hold din sti ren hvis du vil være et godt menneske og hvis du vil at andre skal snakke pent om deg. Anonymous poster hash: bc77c...ef9 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #12 Skrevet 23. november 2013 Jeg kjenner ei som var utro med sjefen sin mens hun var gift med to barn i barneskolealder. Stor baluba og masse bråk da hun fortalte mannen sin at hun ville skilles fordi hun var sammen med en annen! Moralen: Hold din sti ren hvis du vil være et godt menneske og hvis du vil at andre skal snakke pent om deg. Anonymous poster hash: bc77c...ef9 Ja folk kan være ekstremt dømmende og snakke mye dritt, uavhengig av utroskap eller ei. Jeg velger å tro at mennesker som tar avstand eller snakker stygt om meg fordi jeg eventuelt har vært utro ikke var mine virkelige venner uansett. Anonymous poster hash: 88d56...2a0 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #13 Skrevet 23. november 2013 Hadde prøvd å slå opp med han jeg var sammen med da, men han truet meg med noe som gjorde at jeg ikke turte å slå opp likevel. Det var et avstandsforhold som bare hadde gått i dass. Han var sjalu, hadde alltid noe å klage på, jeg var aldri god nok, han maste om sex, men jeg var aldri god nok i senga +++ Fant meg en "pulekompis" som jeg hadde sex med noen ganger. Tenkte ikke på han jeg var sammen med da i det hele tatt. Det ble for vanskelig å holde på sånt mens jeg var i et forhold da... Å holde det hemmelig. Slo opp ikke så lenge etterpå. Han gjorde alt han kunne for å gjøre livet mitt til et helvete da jeg slo opp, noe jeg visste, men faktisk bedre det enn å være sammen med han. Joda, angrer jo litt, sånn.. fordi jeg var utro. Men ikke siden det var mot han. Jeg var jo "tvunget" til å være sammen med han. Jeg turte jo ikke slå opp før lenge etter at jeg egentlig ville ha gjort det. Anonymous poster hash: 91499...71f 1
Adhara Skrevet 23. november 2013 #14 Skrevet 23. november 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Irrlys, mod.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #15 Skrevet 23. november 2013 Hadde kontakt med en type på sms. Møttes etterhvert og innledet deretter forhold. Begge var i forhold, han hadde barn. I dag er vi gift og aldri hatt det så bra, men vi sliter begge fortsatt med det vi gjorde. Ekstremt dårlig gjort mot partnerne, men kan ikke si bi angrer det vi gjorde, men kunne gjort det annerledes... Anonymous poster hash: ffbd0...0dd
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #16 Skrevet 23. november 2013 Jeg velger å tro at mennesker som tar avstand eller snakker stygt om meg fordi jeg eventuelt har vært utro ikke var mine virkelige venner uansett. Anonymous poster hash: 88d56...2a0 Seriøst? Kan man ikke være en "ekte venn" med mindre man aksepterer alle former for egoistisk oppførsel fra ens venner? Jeg skal ikke ta noen lang diskusjon på det, siden tråden ikke skulle være et samlingspunkt for de som ønsker å skjelle ut folk som har vært utro, men det utsagnet der var så ufattelig tåpelig at det ikke kan stå uimotsagt. Herre min skaper så virkelighetsfjernt. Anonymous poster hash: cd47f...39a 9
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #17 Skrevet 23. november 2013 Seriøst? Kan man ikke være en "ekte venn" med mindre man aksepterer alle former for egoistisk oppførsel fra ens venner? Jeg skal ikke ta noen lang diskusjon på det, siden tråden ikke skulle være et samlingspunkt for de som ønsker å skjelle ut folk som har vært utro, men det utsagnet der var så ufattelig tåpelig at det ikke kan stå uimotsagt. Herre min skaper så virkelighetsfjernt. Anonymous poster hash: cd47f...39a Amen! Jeg har også svart på dette, men det ble fjernet (av en grunn jeg simpelthen ikke forstår) Anonymous poster hash: bc77c...ef9 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #18 Skrevet 23. november 2013 Skrevet i dag, 19:12 AnonymBruker, on 23 Nov 2013 - 11:15, said: Jeg velger å tro at mennesker som tar avstand eller snakker stygt om meg fordi jeg eventuelt har vært utro ikke var mine virkelige venner uansett. Anonymous poster hash: 88d56...2a0 Seriøst? Kan man ikke være en "ekte venn" med mindre man aksepterer alle former for egoistisk oppførsel fra ens venner? Jeg skal ikke ta noen lang diskusjon på det, siden tråden ikke skulle være et samlingspunkt for de som ønsker å skjelle ut folk som har vært utro, men det utsagnet der var så ufattelig tåpelig at det ikke kan stå uimotsagt. Herre min skaper så virkelighetsfjernt. ------------------------------- Er så enig!!!!! Anonymous poster hash: ad40e...bc8
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #19 Skrevet 23. november 2013 Utro en helg kjæresten var vekkreist. Hadde bestemt meg før at jeg ville slå opp, men tror jeg trenge et påskudd. Slo opp men sa aldri at jeg hadde vært utro. Ikke vits å såre fyren mer, inder tilfellet tror jeg ignorance is bliss.Anonymous poster hash: 86e60...5cb
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #20 Skrevet 23. november 2013 Amen!Jeg har også svart på dette, men det ble fjernet (av en grunn jeg simpelthen ikke forstår)Anonymous poster hash: bc77c...ef9 Er så enig!!!!! Anonymous poster hash: ad40e...bc8 Takk for det. Jeg mener ikke å være noen internettridder (jeg er mann), bare blir provosert av den totale mangelen på skam og selvinnsikt.Anonymous poster hash: cd47f...39a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå