Gjest Virvar Skrevet 9. mai 2004 #1 Skrevet 9. mai 2004 Nå kommer det hvite flimrende streker vannrett over skjermen min. :o Jeg laster ned film, kan det ha noe med dette å gjøre?? :klø: Eller tenk om noe er galt og hele greia går i luften !?
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2004 #2 Skrevet 9. mai 2004 Kanskje du har en mobil som ligger litt nærme skjermen? Jeg får hvite streker i ny og ne da.. Har du prøvd å dytte kontakten bak skjermen ordentlig i?
Dru Skrevet 9. mai 2004 #3 Skrevet 9. mai 2004 Sjekk at alle kontakter er satt skikkelig i. Prøv å forandre skjermoppløsningen for å se om det bedrer seg da. Oppdater skjermdriveren.(Gå på hjemmesiden til produsenten av skjermkortet, og last ned nyeste driver for ditt operativsystem.) Sjekk oppdateringsfrekvensen, og prøv å forandre litt på den. (Merk: skjermen tåler ikke allverdens av det, så sjekk i brukermanualen til skjermen hvor mange Hz den tåler.) Hvis skjermen i tillegg til strekene lager en slags pipelyd, så synger den på siste verset, og da er det dessverre ingenting å gjøre med den. Forhåpentligvis er det da en garantisak. Et annet tips: hvis du har problemer med å finne de tingene jeg snakket om, så er hjelpefunksjonen til Windows ganske flink til å finne det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå