Gå til innhold

Hva skjedde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte spotyfi gjennom nette brukte mine kort opplysninger. Dette gjorde jeg ved 20:00 tiden så blir jeg oppringt av banken at noen prøvde å trekke penger fra min konto adresse fra usa. Kortet er sperret nå,men jeg skjønner ingenting. Er det så utrygt å betale spotyfi gjennom nett. Første gang jeg gjorde det og tenkte det ville gå greit.

Anonymous poster hash: 72edf...466
Videoannonse
Annonse
Skrevet

må nevnes at det andrebeløpet ble prøvd trukket for ca 20 min siden så en stund etter spotify transaksjonen.

Skrevet

Tipper det er tilfeldig at det skjedde rett etter spotify kjøpet. Hadde du nettopp handlet på ebay, hadde du tenkt at det er paypal som er utrygt.

Godt du har en bank som følger med.

Gjest Sitronmelisse
Skrevet

må nevnes at det andrebeløpet ble prøvd trukket for ca 20 min siden så en stund etter spotify transaksjonen.

Og du er sikker på at det var banken som ringte?

(Jeg aner ikke om det er normalt at de ringer på kveldstid?)

Skrevet

Og du er sikker på at det var banken som ringte?

(Jeg aner ikke om det er normalt at de ringer på kveldstid?)

sperre tjenesten. De spurte om jeg hadde handlet noe. De sperret kortet og sender nytt kort i posten.

Skrevet

Tipper det er tilfeldig at det skjedde rett etter spotify kjøpet. Hadde du nettopp handlet på ebay, hadde du tenkt at det er paypal som er utrygt.

Godt du har en bank som følger med.

nei handler aldri på ebay. Synes det var rart også at de ringte da,men de synes noe skurra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...