Gå til innhold

Hva ville du helst fått til jul av dette?

116 stemmer

1. 1. Hva ville du helst fått av dette?

• Såpe/dusjtilbehør
      25
    • Body lotion/butter
      23
    • Duftlys
      30
    • ''artig/nyttig sak'' fra enklere liv etc.
      32
    • Neglelakk (OPI, Essie o.s.v)
      37
    • Søtt lite pyntesak (f.eks typisk kremmerhuset ting)
      18

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger tips til enkle billige ting man kan gi til veninner til jul. Men samtidig som vil bli satt pris på eller kommer til nytte.

Hva ville du likt best av dette?

Kom gjerne med tips til flere billige ting du kunne tenkt deg.

Anonymous poster hash: 0a8f9...1d1
Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Duftlys.

Body lotion/butter og neglelakk er det verste jeg kan få. Står bare å støver ned eller så gir jeg det bort.

Endret av Mortem
Skrevet

Nyttig dings fra Enklere liv. Ikke pyntenips i hvert fall.

Anonymous poster hash: c6d47...699
Skrevet

Duftlys er en vinner her i huset, men da bør du også vite hvilke dufter venninnen foretrekker.

Gavekort der du lover å gå en tur på ett gitt fjell sammen med venninna feks. Sammen med en muffins og ett lite lys for å indikere en feiring feks. Gavekort på å lære venninnen din å stelle sine grønne planter dersom hun har uttrykt misnøye over egne grønne fingrer.

Anonymous poster hash: 4fb87...a0b
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er høysensitiv og har parfymeallergi, så både såpe, kremer og duftlys hadde vært litt vanskelig for meg. Dersom giver var klar over allergiene mine og kjøpte såpe eller krem som jeg tålte, hadde jeg satt pris på det. Av disse tingene ville jeg nok valgt neglelakk, men bare om den var nøytral på farge.

Anonymous poster hash: dcd0a...d06
  • Liker 4
Skrevet

Enig med de andre som har skrevet her, duftlys er alltid en vinner! Ikea selger veldig billige duftlys med masse gode lukter :-)

Ellers kan du kjøpe fine klær på salg, jeg kjøpte nettopp et superfint skjørt til min venninne for 100 kroner på salg.

Noen andre tips: gavekort på kino, så dere kan se en film sammen. Gavekort på restaurant, neglelakker, tv-serier, en måned med Spotify eller Netflix, smykker fra kjedebutikker etc.

Skrevet

Jeg foretrekker duftlys fra Kremmerhuset og Åhlens. Jeg syns duftlysene på Ikea er altfor skarpe.

• Liker 1
Skrevet

Duftlys hadde gått rett i søpla her. Nips har jeg mer enn nok av.

Anonymous poster hash: f9a5e...e16

• Liker 3
Skrevet

Du glemte alternativet ingen av disse.

Anonymous poster hash: 4e951...50b
  • Liker 4
Skrevet

Kommer an på om personen vet NØYAKTIG hvilke merker jeg bruker av såper, kremer osv. Det samme med neglelakk(da bør det ha være et skikkelig merke, og ikke noe av billigmerkene, for de hadde blitt kastet). Da er nok duftlys mer sikkerstikk hos meg, da dette er forbruskvare.

• Liker 1
Gjest Crazycatlady
Skrevet

Sminke og sånt kan være greit det, men da må man vite hva den man gir til vil ha. Jeg vil for eksempel ikke ha noe som er testet på dyr, og kan ikke bruke alt av hud og hårprodukter. Vet jo eksakt hva som fungerer og hva som ikke gjør det.

Min erfaring er i hvert fall at folk bare kjøper et eller annet uten å vite om den de kjøper til vil like det.

Ville i hvert fall ikke hatt "nyttig eller artig" sak fra enklere liv. Det er sånn man bruker en gang også står den i et skap uten å bli brukt.

Vil heller ha forbruksvare da enn enda en ting man ikke trenger

• Liker 1
Skrevet

Bodylotion foretrekker jeg. Elsker ulike lotions, og har massevis av dem. Snart brukt opp, så håper å få noe til jul! :)

Skrevet

Ingen av delene. Bruker ikke noe særlig av sånt, og skuffer og skaper er fulle. Ville heller hatt noe god sjokolade eller noe slikt.

• Liker 5
Skrevet

Noen av alternativene kan jo bli feil da. Feil farge på neglelakken, feil stil i pynteting( om du er sikker på stilen og hva som slår ann, syns jeg personlig en pynteting er flottflott) og bodylotion har jo veldig mange favoritter som de kun bruker.

Jeg tenker dufttlys, det kan bare stå om personen ikke liker det, jeg liker det ikke personlig , men kunne godt ha fått det.

Eller så tenker jeg såpe/dusjtilbehør, fordi det kan jo bare stå på bade det også.

Badekuler eller sånn pulver som lager farge eller lukt til å ha i badekaret funker jo?

Er ikke barebare å finne juelgaver :)

Anonymous poster hash: 44fb1...e61
Skrevet

Eller som noen over skriver, noe spiselig :)

Kaffe eller te? En fin innpakket tetype, eller en spesiell kaffe f.eks? Eller tilbehør eller småting i forbindelse med kaffe eller te?

Eller sjokolade, i en fin innpakning? Sånn ting liker jo de fleste, og det kommer jo godt med, det blir jo spist.

Anonymous poster hash: 44fb1...e61
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ville ikke hatt noe av det du har skrevet opp.

Vin er jo ganske populært. Man finner mange billige gode viner.

Anonymous poster hash: c8c05...916
Skrevet

Støtter de som nevner te eller kaffe. Gavekort er og fint. Enklere liv ting kan være artige, men det kommer jo ofte litt an på tingen.

Personlig er jeg ikke glad i duftlys eller andre ting med for parfymert duft, så jeg tenker det er lurere med litt mer nøytrale ting.

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Duftlys er en vinner her i huset, men da bør du også vite hvilke dufter venninnen foretrekker.

Gavekort der du lover å gå en tur på ett gitt fjell sammen med venninna feks. Sammen med en muffins og ett lite lys for å indikere en feiring feks. Gavekort på å lære venninnen din å stelle sine grønne planter dersom hun har uttrykt misnøye over egne grønne fingrer.

Sånne hjemmelagde gavekort er desidert det kjipeste man kan få.

• Liker 2
Skrevet

Jeg må si meg enig med en del av de over her, heller god sjokolade, te, kaffe, øl eller vin, enn all verdens lotion, nips og duftlys ;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...