AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Jeg trenger noen råd vedrørende hvordan jeg skal få i meg nok vann. Drikker langt mindre enn den anbefalte mengden. Anonymous poster hash: b48b8...b4d
Gjest Runforit Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Ha en flaske med vann med deg til enhver tid. 3
Pearl2.0 Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 Alltid ha vann tilgjengelig Som i ei fin drikkeflaske du kan ta småslurker av. Funker fjell Ha det med deg hvor enn du går, nærmest.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Min løsning ble å alltid drikke vann av drikkeflaske med drikketut. Vet ikke hvorfor, men det fungerer for min del. Nå er jeg avhengig og drikker for det aller meste bare vann. Fungerer ikke bra dersom jeg bruker glass eller vanlige flasker. Veldig rart egentlig. Anonymous poster hash: fc5ac...2c1
Gjest badeand1 Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 Trenger også tips. Men jeg har begynt å spise rå løk for å bli tørst Klarer ikke drikke hvis jeg ikke er tørst.. får i meg farlig lite væske hver dag.
Lila Skrevet 22. november 2013 #6 Skrevet 22. november 2013 Jeg sliter også litt med å drikke nok vann. Det som fungerer for meg er å alltid ha drikkeflaske med meg, og passe på at vannet er relativt kaldt. Så har jeg alltid en full karaffel med vann i kjøleskapet, som jeg fyller opp hver gang jeg tar et glass. Vær litt obs på at du må huske å drikke vann, så er mye gjort
kaffemaskin Skrevet 22. november 2013 #7 Skrevet 22. november 2013 Prøv å ha friskt og kaldt vann i en flaske til enhver tid, og bytt det hyppig. Gjerne en karaffel eller vannmugge i kjøleskaper. For meg hjelper det å ha isbiter i vannet.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #8 Skrevet 22. november 2013 Mesteparten av dagen tilbringes vel gjerne sittende ved en PC eller lignende. Da er det bare å sørge for at man alltid har en flaske med vann stående ved siden av seg. Enkelt og greit! Anonymous poster hash: 8b2bb...83b
Julie:) Skrevet 26. november 2013 #9 Skrevet 26. november 2013 Jeg er litt motsatt av mange her inne ser jeg. Jeg liker best å drikke vann fra flaske også, men vannet må ikke være for kaldt! Det må være litt kaldt, men helst ikke iskaldt, da glir det greit ned. Noen ganger varierer jeg litt med å ha sitron i det så det blir litt smak, men det går litt i perioder.
levelivet Skrevet 26. november 2013 #10 Skrevet 26. november 2013 Kjøpte kullsyremaskin til min bestemor, nå drikker hun nok. Kanskje dette er noe for dere også? Kan jo tilsette litt sukkerfri saft hvis dere er vant til smak. Eller lag til en kanne med vann og lime, sørg for å bestandig ha den kald og fristende. Også flasketipset da. Når dere faktisk er såpass klar over det og skriver her inne tror jeg ikke det blir noe problem å skjerpe seg på vanninntaket! Jeg tror det er en vanesak og tilvenningen går raskt. Noen perioder drikker jeg alt for mye og andre alt for lite. Det hjelper mye å ha vann tilgjengelig og å tenke på at kroppen liker å få vann.
Gjest s@nd Skrevet 26. november 2013 #11 Skrevet 26. november 2013 Ha vann i nærheten hele tiden, i en flaske eller et glass. Jeg fyller glasset mitt med nytt og friskt vann hver time og har i et par isbiter for å holde det kaldt.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #12 Skrevet 26. november 2013 Støtter forslagene om å alltid ha drikkeflaske tilgjengelig. Men gjør det også til en vane at du drikker fast før alle måltid og med en gang du står opp. Dersom du får i deg fire store glass på den måten, vet du iallefall at du har drukket over en liter pr. dag. Anonymous poster hash: c45f9...d49
Zinnia Skrevet 26. november 2013 #13 Skrevet 26. november 2013 Jeg ville vært forsiktig med å drikke rett før måltidene, det kan være uheldig for fordøyelsen da du vanner ut magesyren. Men litt etter, og mellom måltidene er supert :-) I begynnelsen kan det være et tips å legge inn en alarm på mobilen for å minne seg på å hente seg et vannglass :-)
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #14 Skrevet 26. november 2013 Min løsning ble å alltid drikke vann av drikkeflaske med drikketut. Vet ikke hvorfor, men det fungerer for min del. Nå er jeg avhengig og drikker for det aller meste bare vann. Fungerer ikke bra dersom jeg bruker glass eller vanlige flasker. Veldig rart egentlig. Anonymous poster hash: fc5ac...2c1 Samme her! Morsomt at vi er flere Anonymous poster hash: f122e...500
vanillaswirl Skrevet 27. november 2013 #16 Skrevet 27. november 2013 Jeg pleier å ta sitron skiver oppi is kaldt vann. mye bedre
Lea2 Skrevet 27. november 2013 #17 Skrevet 27. november 2013 Ha en mugge med vann og gjerne sitronskiver oppi stående i kjøleskapet (i tillegg til flaska på pulten/i veska). Jeg går gjerne i kjøleskapet når jeg er tørst, uten at jeg egentlig vet at jeg er tørst. Da er det greiot å ha en påminnelse om at det finnes noe som heter vann i stedet for juice/brus eller annet.
rox Skrevet 27. november 2013 #18 Skrevet 27. november 2013 Jeg også drakk veldig lite før, selv om jeg alltid hadde med meg vanlg drikkeflaske. Så kjøpte jeg meg en Camelbak-flaske, og nå drikker jeg mer enn anbefalt helt uten at jeg tenker noe mer over det! Vet ikke hvorfor, men den er så mye mer behagelig å drikke av.
Arianna Skrevet 27. november 2013 #19 Skrevet 27. november 2013 Jeg kjøpte meg en god drikkeflaske når jeg innså at jeg egentlig ikke fikk i meg nok vann. Kjøpte denne http://www.tilbords.no/catalogsearch/result/?q=drikkeflaske , altså den første lilla. Den er helt sykt god å drikke av, og før man vet ordet av det er flaska tom! Drikker sikkert en fem-seks flasker om dagen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå