AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Jeg og flørten skal på et par felles arrangementer de kommende ukene. Det er en stund siden vi har sett hverandre, men vi har flørtet en del på sms. Av naturlige årsaker er det enklere at jeg tar kontakt med ham enn omvendt, ettersom han sannsynligvis har mer "trykk" på seg (han er en av arrangørene). Venninnen min mener dette blir for "desperat". Skal jeg bare komme, "gjemme meg" og så forsvinne? Anonymous poster hash: d9c79...10c
sophiaM Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Hvorfor er det desperat av deg å ta kontakt om dere allerede driver å flørter en del over sms?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 Venninnen din mener du bør aktivt unngå en du flørter med, på et arrangement han skal være med på å organisere? Om dere er på flørtern burde dere vel ha avtalt å treffes på dette arrangementet så fort det ble klart at dere begge skulle dit uansett? Vi lever forøvrig ikke i 1950 lengre, det er verken desperat, tøsete eller skandaløst om en kvinne tar initiativ iblant... Anonymous poster hash: 6fa4e...29f 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Venninnen din mener du bør aktivt unngå en du flørter med, på et arrangement han skal være med på å organisere? Om dere er på flørtern burde dere vel ha avtalt å treffes på dette arrangementet så fort det ble klart at dere begge skulle dit uansett? Vi lever forøvrig ikke i 1950 lengre, det er verken desperat, tøsete eller skandaløst om en kvinne tar initiativ iblant... Anonymous poster hash: 6fa4e...29f Hun er av typen som tar seg selv svært høytidelig, setter seg selv på en pidestall og vil være "hard to Get". Hun mener jeg bør være det samme. Jeg er derimot helt i andre enden av skalaen - og på grunn av denne venninnen får jeg jo inntrykk av at jeg fremstår som alt for tilgjengelig og desperat,. Han har nok en anelse av at jeg kommer, men på grunn av jobb har jeg ikke kunne si noe sikkert.. Jeg regner vel egentlig med at han tar kontakt og spør når det nærmer seg.. Anonymous poster hash: d9c79...10c
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 Glemte å nevne det, men han skal sannsynligvis videre etterpå sammen med de andre arrangørene... Skal jeg møte ham, regner jeg med at det blir ved at jeg på sett og vis "står i kø"/ bare henger rundt der han er frem til han får øye på meg... Anonymous poster hash: d9c79...10c
sophiaM Skrevet 22. november 2013 #6 Skrevet 22. november 2013 Ikke regn med at han skal ta kontakt når det nærmer seg. Ta initiativ selv, jente :D trenger ikke virke pågående fordet, bare spør om han skal dit eller dit og si at det hadde vært hyggelig å sett han igjen? Ikke vær redd, du har vel egentlig ingenting å tape?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #7 Skrevet 22. november 2013 Ikke regn med at han skal ta kontakt når det nærmer seg. Ta initiativ selv, jente :D trenger ikke virke pågående fordet, bare spør om han skal dit eller dit og si at det hadde vært hyggelig å sett han igjen? Ikke vær redd, du har vel egentlig ingenting å tape? Altså, jeg vet jo at han skal dit, i og med at han er en av "arrangørene".. Jeg må bare finne på en smart og søt måte og fortelle han at jeg også skal dit.. Neida, jeg har vel egentlig ingenting å tape..Er bare redd for at han skal bli uinteressert fordi jeg gjør meg for tilgjengelig... Men det er kanskje bare tull at menn synes det er "turn off"?Anonymous poster hash: d9c79...10c
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #8 Skrevet 22. november 2013 De eneste typene man vinner ved å leke "hard to get", er playere og andre det ikke er verdt å kaste bort tid på. Normale menn vil som regel ha en viss grad av respons og interesse fra dama, fremfor å "jakte" på en passiv, fjern, prippen porselensdukke. Oppfordrer man menn til å jakte på en, gjør man seg selv til bytte, og den type menn som er med på den leken der, er gjerne ikke spesielt snille mot byttene sine... Om han ikke takler at du viser såpass med interesse, bør du nok altså droppe ham uansett. Anonymous poster hash: 6fa4e...29f
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #9 Skrevet 22. november 2013 De eneste typene man vinner ved å leke "hard to get", er playere og andre det ikke er verdt å kaste bort tid på. Normale menn vil som regel ha en viss grad av respons og interesse fra dama, fremfor å "jakte" på en passiv, fjern, prippen porselensdukke. Oppfordrer man menn til å jakte på en, gjør man seg selv til bytte, og den type menn som er med på den leken der, er gjerne ikke spesielt snille mot byttene sine... Om han ikke takler at du viser såpass med interesse, bør du nok altså droppe ham uansett. Anonymous poster hash: 6fa4e...29f Kloke ord. Tror jeg har blitt litt hjernevasket av denne venninnen min. HAN har dessuten sagt at han ikke liker når jenter spiller uinteressert..Anonymous poster hash: d9c79...10c
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #10 Skrevet 22. november 2013 Er det lenge siden han tok kontakt med deg? Anonymous poster hash: 84c32...33f
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #11 Skrevet 22. november 2013 Hvis han _virkelig_ liker deg/ vil tilbringe tid med deg, vil han selvsagt si at han vil møte deg senere på den uteplassen han skal på etter arrangementet. Dersom han virker helt "care" når du treffer han på arrangementet kan du nok konkludere med at "he is not that into you."Anonymous poster hash: e6d55...89f
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #12 Skrevet 22. november 2013 Er det lenge siden han tok kontakt med deg? Anonymous poster hash: 84c32...33f Hvis han _virkelig_ liker deg/ vil tilbringe tid med deg, vil han selvsagt si at han vil møte deg senere på den uteplassen han skal på etter arrangementet. Dersom han virker helt "care" når du treffer han på arrangementet kan du nok konkludere med at "he is not that into you."Anonymous poster hash: e6d55...89f Neida, "bare" en uke siden HAN tok initiativ, og da var det helt "ubetinget" - bare et søtt kompliment som viste at han tenkte på meg. Okei, jeg skjønner at jeg bare bør kjøre på. Det har skjedd en gang før også at vi møttes i en slik setting. Jeg synes bare det er så kleint å stå der sammen med en gjeng andre "randome" og at dét er måten vi får møttes på.. Menmen, jeg får bare prøve å legge i fra meg den kleine tanken og håpe han legger merke til meg (og redder meg) fort... Årh, jeg skulle ønske vi hadde hatt mulighet til å møtes på en mer normal måte. (Det er bare det at denne settingen er den første muligheten på lenge, så jeg velger å gripe sjansen,..) Så lenge han sender meg slike meldinger, må han vel ha lyst til å se meg også?Anonymous poster hash: d9c79...10c
zen Skrevet 22. november 2013 #13 Skrevet 22. november 2013 Skriv og si at du skal dit, da, og at du håper dere sees der. Så drar du dit og bare er deg selv, snakker med andre og har det gøy. Ser du han så ser du han, men du trenger ikke stå der og speide etter han med despo-blikk liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå