Gå til innhold

Skjev penis - Turn off?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes mange av dere at det kan være en turn off når penisen er skjev. Varier jo i grad, men la oss skille det fra litt, medium eller veldig.

Anonymous poster hash: 5314d...1e1
Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Neida. Det spiller ingen rolle for meg iallefall. Er den krokete i riktig vinkel kan den også ha en stor fordel mht g-punktet.

Tror ikke det er så vanlig å ha en penis som er rett som et spett heller.

Endret av Raindrops
  • Liker 2
Skrevet

Vet ikke hva som er vanlig, men det er vel at den er bøyd oppover. Men også litt til høyre er det normalt (til venstre for andre...).

Anonymous poster hash: 5314d...1e1
Skrevet

En noe skjev penis kan treffe ganske godt. :nigo:

• Liker 3
Skrevet

Nei, det er ikke turn off. :)

Anonymous poster hash: 0245c...117
Skrevet

Nei, nei, nei. Det har ingen ting å si, uansett hvilken vei den er bøyd eller om den har flere bøyer. Så lenge mannen er bra!

Anonymous poster hash: a4f54...269
  • 8 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Et herrelem - særlig hvis den er barbert - ser jo mest ut som et sjødyr som har krøpet ut av skallet sitt.

De fleste er litt skjeve har jeg skjønt. Min kjører en litt annen variant hvor den er litt "vridd" om sin egen akse, kanskje rundt 30°. Rare greier...

Anonymous poster hash: c8ae7...9d7
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Har til gode å møte en penis som har fått meg til å tenke "ikke faen om den skal inn i meg!"

Anonymous poster hash: 0cdad...2e5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker de nok best rette, men for all del om en skeiv penis sitter på mannen jeg elsker så stopper ikke en skjev penis meg.

Anonymous poster hash: 68ccd...191

AnonymBruker
Skrevet

De færreste peniser er 100% rette uansett. Jeg reagerer ikke negativt før den er så skeiv at samleie blir vanskelig. (opplevd en gang, men den var liten i tillegg.)

Anonymous poster hash: be331...634

AnonymBruker
Skrevet

Har egentlig aldri tenkt over det. Min ex-manns penis er litt/medium skjev, tenkte aldri over det før jeg etter det var slutt mellom oss fikk meg ny kjæreste med en -så vidt jeg kan se - helt rett penis. Ikke noe problem uansett om den er skjev eller rett. Ikke turunoff heller. Antar vi her ikke snakker om så skjev at det er fysisk umulig å gjennomføre samleie.

Anonymous poster hash: 89185...1b5
AnonymBruker
Skrevet

Min penis har en liten bananbøy der bøyen går nedover. Altså at penishodet bøyer seg nedover.

Noen spesielle stillinger min penis egner seg bedre i enn andre?

Anonymous poster hash: 36bcd...467

Gjest DirtyMimi
Skrevet

Nei, det er ikke turn off. Penis er en penis.. :sikle:

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg har vel aldri hvern sett eller interessert meg for, om kuken hans skulle være linjalrett.

Ikke at så har vært tilfellet heller.

Så det betyr NADA.

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge den fungerer og sitter fast på en grei kar så har det ingenting å si.

Anonymous poster hash: 0a3ae...576
  • Liker 1
Gjest DirtyMimi
Skrevet

Så lenge den fungerer og sitter fast på en grei kar så har det ingenting å si.

Anonymous poster hash: 0a3ae...576

:Nikke:

AnonymBruker
Skrevet

Visst fan er det turn off. Virker bare som du har vært utrolig ensom og desperat.

Anonymous poster hash: de05f...82a
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...