AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 "vet du hva *navn*, noen ganger tenker jeg "hva om"... jeg spurte han hva han mente. Da svarte han kun "du vet ;)" Hva mente han med de? Har aldri rotet med han tidligere. Kun flørtet litt her og der. Anonymous poster hash: 92334...127
JamesHardy Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Kan virke som at han er interessert i noe mer da. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 "Hva um det ble uss to?" Han vil gifte seg med deg, ts. Anonymous poster hash: 885d6...fc9 2
Gjest .-L-. Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 (endret) Han er nok keen.. Hvis han ikke får svaret han vil ha kan han lett si at det var noe annet uten å miste face Er en slu måte å vekke interesse på, og samtidig en måte for han å finne ut hva du tenker om han. Det har jo tydeligvis vekket noe form for interesse siden du bruker energi og tid på å tenke over hva det betyr.. Jeg liker ikke den måten å signalisere interesse på. Jeg gjorde mye av det samme når jeg var yngre, men i dag synes jeg det er feigt, og faktisk litt manipulerende. Det verste var at det funket siden det gjorde damene jeg flørtet med totalt forvirret. Hvirket som de synes det var mer spennende å finne ut av slike "koder" enn at man var ærlig og rett fram med dem. Endret 22. november 2013 av .-L-. 1
Gjest Sagarmatha Skrevet 22. november 2013 #6 Skrevet 22. november 2013 Spørsmålet er om du liker han også... Litt for enkel tolkning synes nå jeg. Personlig tror den meldingen handler mer om fysikk, eller termodynamikkens andre lov for å være helt konkret. Lykke til med ny kjæreste trådstarter. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #7 Skrevet 22. november 2013 Spørsmålet er om du liker han også... TS Ja, han er kjekk og morsom, men aldri tenkt på han på den måten. Vi flørter og har en god tone, men aldri gjort noe mer som sagt. Har kjent han i 3 år nå også og han har hatt to kjærester i den tida. Nå ble jeg litt satt ut her. Anonymous poster hash: 92334...127
Arts Skrevet 22. november 2013 #8 Skrevet 22. november 2013 Han sjekker nok om interessen er gjensidig ja.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #10 Skrevet 22. november 2013 knaaw Anonymous poster hash: 00736...72f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå