AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Noen som kan fortelle meg hvorfra det kommer det der med å lage adventkalender til store barn og voksne? Hva er vitsen? Og i tillegg kommer julaften med enda flere pakker? http://kristinaandersen.no/1385061527_christmas_calendar_in.html Anonymous poster hash: 6154c...654
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Vi "barna" (vi er frå 17-25 nå) har fått det siden vi var små, og det har alltid vært så mye spenning hver morgen hele advent. Tror nok grunnen til at vi fortsatt får er at vi både vi og mor, som lager, synes det er veldig kjekt, er faktisk noe av det første på når eg tenker på jul og advent:-) Det er jo ikke veldig dyrt og store greier da. Det kan være alt fra en visk, såpestykke, linjal, en kopp, en tyggi, noe smått julegodt.....ja, greia er at eg hvertfall hver morgen blir så glad av å tenke på at mor har lagt i stand det til meg, og så er det jo kjempespennende Husker forresten et år eg lå på syukehus hele adventstida og ikke fikk dratt hjem, DA var det kjekt med en adventskalander da! Anonymous poster hash: 581b2...c1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå