AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Når dere leier bolig med internett, kan utleier se hvilke sider du er inne på? Anonymous poster hash: c2a1d...52b
-Jiinxs- Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Hvis du deler nettet trådløst så kan det være mulig. Men om utleier faktisk bryr seg så mye er et annet spm.
Lutetium 71 Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 (endret) Om utleier har felles ruter med deg, så ja. Men er siden kryptert går det ikke an å se noe mer enn at man er inne på den bestemte siden, all annen aktivitet mellom deg og siden vil være kryptert (nettbank f.eks). Må bare legge til at dette ikke er noe lett, man må ha rimelig god greie på data for å få til å lytte på (sniffe) nettverkstrafikk. Endret 22. november 2013 av Lutetium 71
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Jeg vet ikke om utleier deler router med meg, men det står en egen boks her ved tvn? Anonymous poster hash: c2a1d...52b
Lutetium 71 Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 Jeg vet ikke om utleier deler router med meg, men det står en egen boks her ved tvn?Anonymous poster hash: c2a1d...52b Har du bredbånd via kabelnettet, er du nok alene på den linjen. Men nettleverandøren din kan selvsagt se alt da.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #6 Skrevet 22. november 2013 Flott, nå er det ikke flaue ting jeg ser på nettet men jeg ønsker bare ikke at utleier skal vite at jeg er på Kvinneguiden feks Anonymous poster hash: c2a1d...52b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå