Gå til innhold

utkastelse fosterhjem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bodd i foster familie i ti år. Trives veldig har det greit men foster mora mi og jeg er så forskjellige at vi krangler hele tiden.foster faren min blir også innvolvert.. forrige uke sa de at om vi hadde en stor krangel til så blir jeg kadta ut og flyttet til barnehjem elsn. Så hadd ejeg en krangel om venner og om å gå ut.. for de stoler ikke på meg så derfor må jeg gå ut for at de skal gjøre noe.. og når vennene mine ikke kan så blir jeg sittede.. de forleslår at jeg går på ungdoms klubber og sånne ting.. men der er bare folk som drikker og røyker og de vil jeg faen med ikke gå med.. men de tvinger meg og da blir jeg sur og vi kkrangler... så går jeg ut og de stopper og sier at om jeg skal sutre så får jeg gå i garasjen (tvstua).. så ringer jeg å spør om jeg kan gå ut. Og det kan jeg for de har tydeligvis ikke nekta for det. Det er bare at jeg er så frekk. Hva skal jeg gjøre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke godt å si, for meg høres du bare ut som en tenåring og i tenårene er det som kjent at foreldre begynner å lage bråk og det gjelder nok også fosterforeldre. ;)

De er nok bare veldig opptatt av at du skal ha det bra og blir slitne av tanken på at de føler at de ikke gjør en god nok jobb. Det kan være svært slitsomt å ha tenåringer i hus både fordi dere har det med å være hissige og kranglevorne i denne perioden og fordi man blir engstelig av alt som dere kan bli utsatt for.

For meg så virker det også som de bekymrer seg for at du bare skal sitte inne og være ensom.

Har du forsøkt å snakke med dem om grunnen til at du for eksempel ikke liker deg på ungdomsklubben?

Endret av absinthia
  • Liker 1
Skrevet

Hvis du virkelig er bekymret og trenger noen å prate med bør du ta kontakt ed tilsynsføreren din.

Anonymous poster hash: 5e0b5...070

• Liker 1
Skrevet

At fosterforeldrene truer deg ned utkastelse og barnehjem, er grunn nok til å kontakte saksbehandleren din. Det skal ikke forekomme at de sier slikt.

Anonymous poster hash: f1604...aa2

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...