AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #1 Del Skrevet 22. november 2013 Han har sagt til kameratene sine at han ikke har tid til kjæreste nå. Allikevel flørter han med meg. Vi ses ikke så ofte, men holder det gående via telefon. Jeg har "testet" ham; Går det for lang tid mellom hver gang jeg lar høre fra meg, får jeg melding fra ham. Er det forståelig at han "prioriterer" å få kamerater på besøk hvis han er hjemme og har en frikveld? Det ble slutt med hans forrige kjæreste fordi de var for mye borte fra hverandre - kan det være han ble skremt, og derfor vil vente til ting roer seg for ham? (Han har nok funnet ut at jeg er en tålmodig sjel - jeg er fortsatt ung.) Det virker nemlig som han blir litt "engstelig" hvis det blir stille fra meg.. Anonymous poster hash: a9865...fcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #2 Del Skrevet 22. november 2013 He's just not that into you. Klassisk eksempel... Han holder kontakten fordi han vil pule, liker å flørte, kjeder seg... gudene vet. Men han er ikke forelsket. Anonymous poster hash: f7be1...974 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatjaKaj Skrevet 22. november 2013 #3 Del Skrevet 22. november 2013 He's just not that into you. Klassisk eksempel... Han holder kontakten fordi han vil pule, liker å flørte, kjeder seg... gudene vet. Men han er ikke forelsket. Anonymous poster hash: f7be1...974 Klassisk svar her på KG. Siden jeg er i en slik situasjon selv, vet jeg at det er mulig å være forelsket, mens fornuften allikevel styrer. Jeg har truffet verdens nydeligste jente, men selv om alt jeg vil er å bli bedre kjent med henne og være med henne, gjør livssituasjonen min det umulig. Jeg har underskrevet en kontrakt slik at jeg er bundet ut året. Er nesten aldri hjemme. Og er jeg hjemme, er det kun for et par døgn. Kanskje bare snakk om timer. Da vil jeg enten slappe helt av for meg selv, eller slappe av med tvspill sammen med en kompis. Å invitere henne over på "date" gjør bare vondt verre når jeg stikker og blir borte i en måned neste dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå