Gå til innhold

Buss Trondheim-Stjørdal

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har busskort for Stor-Trondheim og lurte på om hva som skjer når jeg da går på bussen til Stjørdal og piper det? Vil det registreres, eller må jeg betale noe ekstra? Skal ha med meg samboeren også, han må betale kontant for begge bussene. Kan han bruke overgangsbillett fra bybuss til Stjørdal? Hvor mye koster reisen?

Utrolig mange spørsmål, men jeg finner virkelig ingenting på nettet... Håper noen kloke hoder har erfaring med dette :)

Anonymous poster hash: 9df89...3ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det gjelder prisen, så tror jeg det koster rundt 90 kroner for voksen fra trondheim til stjørdal iallefall, 70 eller 75 om han er student. Når det gjelder det andre så aner jeg ikke :P

Anonymous poster hash: 1186c...a8e
Skrevet (endret)

Når det gjelder prisen, så tror jeg det koster rundt 90 kroner for voksen fra trondheim til stjørdal iallefall, 70 eller 75 om han er student. Når det gjelder det andre så aner jeg ikke :PAnonymous poster hash: 1186c...a8e

Okei, takk skal du ha :)

Oi, klarte å poste tråden som anonym. Jaja :P

Endret av FruHudson
Skrevet

Når du tar bussen fra stjørdal til trondheim må du gå frem og bippe kortet før du kommer til hommelvik. Frem til dit betaler du mellomlegget, husker ikke hvor mye det er på. Dette gjelder melkeruta da, hvordan det er på timesekspressen vet jeg ikke. Du kan også bruke kortet på trønderbanen, da bipper du kortet og så kjøper du bilett fra hommelvik til stjørdal.

Anonymous poster hash: 72cb0...32e
Skrevet

Når du tar bussen fra stjørdal til trondheim må du gå frem og bippe kortet før du kommer til hommelvik. Frem til dit betaler du mellomlegget, husker ikke hvor mye det er på. Dette gjelder melkeruta da, hvordan det er på timesekspressen vet jeg ikke. Du kan også bruke kortet på trønderbanen, da bipper du kortet og så kjøper du bilett fra hommelvik til stjørdal. Anonymous poster hash: 72cb0...32e

Takk! Da betalte jeg nok litt mer enn jeg trengte i går.. Jaja, får huske på det til neste gang :)

Skrevet

Er vel ca 32 kroner fra Stjørdal stasjon til Hommelvik. Da går du frem og leser kortet ditt når dere er kommet så langt. Du har også overgang om du noen gang skulle reise til Stjørdal for å hente noen også dra tilbake innen 1,5 timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...