Gå til innhold

Shetland sheepdog

Anbefalte innlegg

Skrevet

..sammen med Boston terrier? Kan det være en god match? Ikke noe umiddelbart, men noe jeg vurderer i fremtiden.

Anonymous poster hash: b9202...164

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..sammen med Boston terrier? Kan det være en god match? Ikke noe umiddelbart, men noe jeg vurderer i fremtiden.

Og hva vil du oppnå med den kombinasjonen? Hvorfor vurderer du akkurat den?

Anonymous poster hash: 4d88f...e6f

Skrevet

Og hva vil du oppnå med den kombinasjonen? Hvorfor vurderer du akkurat den?

Fordi jg har BT og ønsker meg Shetland sheepdog ;)

Skrevet

Fordi jg har BT og ønsker meg Shetland sheepdog ;)

Ser at jeg kanskje var litt påvirket av alle blandingshundtrådene her inne, du mente kanskje å ha en BT sammen med Shetland Sheepdog, ikke blande dem? :P

• Liker 1
Skrevet

Ser at jeg kanskje var litt påvirket av alle blandingshundtrådene her inne, du mente kanskje å ha en BT sammen med Shetland Sheepdog, ikke blande dem? :PAnonymous poster hash: 4d88f...e6f

Haha.. Ja.. Skal ikke avle noe! Bare ha to hunder samtidig;) hva tror du om det, kan de to være en god match?

• Liker 1
Skrevet

Jeg er jo av den overbevisning om at de aller fleste hunder går fint sammen, så lenge eieren innser at de kanskje har forskjellige behov og dekker disse ;)

Skrevet

Litt forskjell i aktivitestbehov , den ene trenger mer enn den andre

Anonymous poster hash: 0dd0a...a49
Skrevet

Litt forskjell i aktivitestbehov , den ene trenger mer enn den andre Anonymous poster hash: 0dd0a...a49

Mener du at Boston terrieren trenger mest?

Jg tror at dersom én trenger mer enn den andre, kan den som trenger minst fint være med på turene til den som trenger mest.

Anonymous poster hash: 5abf6...b0a

Skrevet

Jg tror at dersom én trenger mer enn den andre, kan den som trenger minst fint være med på turene til den som trenger mest.

Nå var det ikke meg du siterte, men det tviler jeg på. Sheltiene krever nok i utgangspunktet mest.

Og når man har to hunder må man se behovene til begge. Da er det ikke nødvendigvis snakk om turer, de fleste hunder kan gå de fleste turer de blir tatt med på, så lenge de er blitt vendt til det. Men en sheltie krever en del aktivitet og hjernetrim, som BTene ut fra min snevre kjenneskap til dem ikke trenger. Men her tar jeg alle forbehold om at jeg ikke kjenner BTene godt nok :)

Skrevet

SS trenger mer enn bostonen. Du må belage deg på å trene begge hver for seg og sammen :)

Anonymous poster hash: 0dd0a...a49

Skrevet

Boston trenger mye hjernetrim jo... ;) veldig mye, faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...