Gå til innhold

vektnedgang når man slutter å trene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfart vektnedgang når man slutter å trene. Jeg skal slutte å trene og bare gå rolige turer. Tidligere har jeg spinnet 3 ganger i uka, løpt intervaller 2 ganger i uka og lang kjøring en gang per uke. I tillegg mye belastning på spinning og løper med stigning. Har veldig mye muskler i lår og legger. Erfart tidligere at jeg blir betydelig tynnere når jeg slutter å trene og går ned i vekt. Hvorfor er det sånn? Mister man muskler så fort? Vann som slipper? Jeg har bmi på 16 så skal heøst ikke gå noe ned i vekt.

Anonymous poster hash: 13157...25b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BMI på 16????????????? Seriøst? Da er du syk.

Skrevet

Er jo derfor jeg skal slutte å trene, og det er derfor jeg lurer på om man lett går ned i vekt når man slutter med trening. Glemte å skrive at jeg har trent styrke i tillegg til kondis. Har normal mengde muskelmasse, målt på inbody. Fettprosent på 7%

Gjest Runforit
Skrevet

Kan love deg at du ikke har mye muskler noen steder med en BMI på 16.

Skrevet

Er jo derfor jeg skal slutte å trene, og det er derfor jeg lurer på om man lett går ned i vekt når man slutter med trening. Glemte å skrive at jeg har trent styrke i tillegg til kondis. Har normal mengde muskelmasse, målt på inbody. Fettprosent på 7%

Hvor høy er du da?

Skrevet

159

Skrevet

Jeg har ikke mye muskler, men jeg har nornal muskelmasse. Men jeg føler jo jeg har mye muskler. Sikkert fordi de synes så godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...