AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Ja... er det noen som har tips? Leter etter lavterskelunderholdning rett og slett, det behøver ikke å være tenåringsfilm, men andre "lette" filmer, som er morsomme, og gjerne litt gjennomførte ala f.eks. Mean Girls. Hvis du gidder, skriv gjerne kort handlingsreferat/hvorfor du likte filmen. På forhånd tusen tusen takk! Anonymous poster hash: fc7d4...062
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 The sisterhood of the travelling pants (film 1 og 2) er morsomt og ganske barnslig og crazy Anonymous poster hash: 77afd...1e0
Sunshower Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 - Freaky friday - Lovlig blond (1 og 2) - Dum og dummere - Holiday - Love Actuallly - Mamma mia - Pretty Woman - Notting Hill - Big daddy - Charlies Angels - Wild Hogs - School of rock - Bridget Jones dagbok - I dine sko - Just married - Kanonball - Coyote Ugly - Fire bryllup og en gravferd - A fish named Wanda Et lite utvalgt fra min dvdhylle, tenåring/lettbeint komedie 2
Gjest chisandra Skrevet 23. november 2013 #5 Skrevet 23. november 2013 10 ting jeg hater ved deg Dum og Dummere
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #7 Skrevet 25. november 2013 John Tucker must die. Anonymous poster hash: d30d6...37e
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #9 Skrevet 25. november 2013 It's a boy girl thing. En film som jeg kan se om og om igjen, søt. http://www.youtube.com/watch?v=6wnYAoqVBnI Anonymous poster hash: 6fbd6...4db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå