AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 I sommer var jeg og en venninne i Tyrkia. Selvfølgelig fikk vi mer enn nok oppmerksomhet fra gutter, og siden vi lever i Facebook-alderen, ville de selvfølgelig legge oss til som venn. Vi brukte kun mitt navn ettersom jeg har æ/ø/å i etternavnet mitt slik at de ikke finner meg på facebook. Trodde jeg. I kveld la nemlig en av dem meg til som venn på Facebook. Dette er riktignok en av de som var minst "på", men allikevel. Det er ikke uhøflig å ikke godta vel? Jeg trodde han hadde glemt oss og funnet seg noen nye, vi dro derfra i slutten av juni... Er det rart jeg synes det er "creepy"? Anonymous poster hash: 07777...b84
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Ikke uhøflig i det hele tatt. Jeg hadde aldri godtatt en slik venneforespørsel. Anonymous poster hash: 302a7...210 2
zen Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 Uhøflig? Du kjenner ikke fyren og du skal sannsynligvis ikke treffe han igjen heller... Gjør akkurat hva du vil. Han overlever nok fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå