AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 For ikke så alt for lenge siden traff jeg på en meget kjekk kar.( på fest, hos en venninne. ca 2 måneder siden) Nå i ettertid har vi skrevet en del meldinger fram og tilbake. Fått en veldig god tone og vi liker hverandre veldig godt. Har en god del samme interesser, og vi tenker ganske så likt om framtiden. Jeg har sagt til han at jeg liker han veldig godt og det samme har han sagt til meg. Har fått bekreftet fra felles venner at han snakker varmt om meg titt og ofte. De sier til og med at han virker som om han er storm forelsket i meg. Jeg er jo selvfølgelig i himmelen når jeg hører dette, for han virker som å være en kar jeg kan få det bra sammen med.Det er bare et lite problem, hver gang jeg foreslår at vi skal møtes så har han planer eller så dukker han rett og slett ikke opp der vi har avtalt og møtes. Hvorfor kan han heller ikke bare fortelle meg at han ikke vil?Burde ikke gi han flere sjanger, men jeg har så lyst til å bli kjent med han. (face to face) Ikke bare ha kontakt via meldinger. Han sjarmerer meg så utrolig mye vi meldinger, er så snill og god. Forteller hva han ville ha gjort hvis vi dro på en lang weekend. Alt er så romantisk per meldinger men ikke i virkeligheten.Hva kan jeg gjøre? Anonymous poster hash: 60761...8fa
Bernardette Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Atte..hvor mange ganger har dere avtalt, også har han ikke dukket opp? Hjelper liksom ikke å være kjekk når man er blåst mellom øra. 2
Gjest iGirl Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 Hvis jeg hadde avtalt med en fyr å møtes og han ikke dukket opp til avtalt tid uten noen form for forklaring hadde det vært over og ut. Sånt burde man virkelig ikke finne seg i.... da kan han UMULIG være så fryktelig interessert. 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Først av alt burde du ikke lytte til venninner som sier at en fyr er eller virker så interessert eller snakker varmt om deg. Du vet rett og slett ikke om det er sant. Så jeg ville forholdt meg til hvordan han oppfører seg. Og det at han ikke har dukket opp når dere hadde en avtale??? Da er løpet kjørt! Anonymous poster hash: 92c18...01e
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 Hvorfor skal man tenke så arrogant på det? Folk er ikke så svart hvitt, det er bare en realitet. Hørt om ho som ble gravid og ønsket seg en sønn, men fikk vite at det var en jente, og kjøpte gutteklær under svangerskapet fordi hun ikke ville innse at det ble en jente? Hvorfor skal man tenke så arrogant og bitchy på det? "Blåst mellom øra, umulig være så interessert, kvakk kvakk kvakk".... Er det kanskje mulig at han VIL møte deg, og investerer i deg såpass at han avtaler ting og snakker om deg til venner og tenker på deg og orker å skrive mange meldinger til deg for å bli kjent med deg på sin måte (han jeg dater sender aldri sms om det ikke er noe) for en grunn? Og at han ikke møter opp fordi det er noe som oppleves vanskelig for han? Kanskje han er dum og sløv, men kan hende han trenger tålmodigheten din? Anonymous poster hash: b0d6a...336 6
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #6 Skrevet 22. november 2013 Han viser flere tegn på interesse enn uinteresse, så jeg hadde nok bare tatt det opp. Lurt på om han ikke er klar for dating eller evt ikke vil? Enkelt og greit. Anonymous poster hash: c2bc1...5be 1
Adhara Skrevet 22. november 2013 #7 Skrevet 22. november 2013 Tråden er ryddet for avsporing. Irrlys, mod.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #8 Skrevet 22. november 2013 Jeg har vært i akkurat samme situasjon. Det viste seg etter mye om og men at han egentlig bare var ute etter "en å ha det moro med" (les SEX), og han var redd for at jeg ville misforstå, og tro at vi var på dateren hvis vi begynte å møtes.... Han skriver fortsatt masse om hvor pen jeg er og hvor godt han liker meg, men hver gang jeg nevner noe om å møtes så kommer han med den "neeei, vil jo ikke noe seriøst akkurat nå.." Anonymous poster hash: 0b301...2a4
zen Skrevet 22. november 2013 #9 Skrevet 22. november 2013 Gå videre. Er ikke sikkert han får ut fingern da heller, men sjansen blir ihvertfall ikke mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå