Lou Salome Skrevet 22. november 2013 #22 Skrevet 22. november 2013 Hvorfor har ikke vinduet ditt noen utsikt? Hvis ingenting er fikset på det bildet?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #23 Skrevet 22. november 2013 Først av alt: Utseendet ditt det driter jeg i. Det er ikke det som avgjorde vissheten om at bildet ikke er deg. Vondt i nesen din, det er fordi jeg kjente en smerte i nesen som jeg vet kommer fra deg. Men altså, sorry for å svikte bildet du har av de som skulle "se" deg, men du tar feil angående hvordan sånt fungerer. Jeg håper du sparer pengene dine istedenfor å oppsøke de som virkelig ser, for du vil aldri bli fornøyd med svaret du får allikevel. Og en ting til, det er en mann du tiltrekkes av, men av hensyn til din egen helse bør du holde deg unna han. God kveld. Anonymous poster hash: 63e0f...763 Har ikke vondt i nesen foreløpig, men kan godt hende det kommer en susing i fremtiden som vil smerte litt. Det er mest for underholdning, fordi jeg vet KG ikke er det ultimate stedet for å bli spådd i den forstand - men som sagt, underholdning er det. Da takket være personer som deg (og evt. meg selv også). God kveld selv. - TS Anonymous poster hash: f006e...bb4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #24 Skrevet 22. november 2013 Hvorfor har ikke vinduet ditt noen utsikt? Hvis ingenting er fikset på det bildet? Det er en dør. - TS Anonymous poster hash: f006e...bb4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. november 2013 #25 Skrevet 22. november 2013 Det er en dør. - TS Anonymous poster hash: f006e...bb4 Jeg ser at døren er hvit. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #26 Skrevet 22. november 2013 Er det noen der ute (klarsynte evner) som kunne være så snille å tenke seg å fortelle hva de får opp om meg når dere leser meg? Alt egentlig, som personlighet, livssituasjon og lignende - bortsett fra mørke ting som ikke er hyggelige å vite om. Er veldig nysgjerrig på om noen kan se meg som person uten å ha møtt meg eller å kjenne meg. Blir veldig takknemlig for svar! Anonymous poster hash: eb4c1...798 Har et bilde hvis dere trenger det! Tusen takk for svar :-) Anonymous poster hash: f006e...bb4 Forskjellig kode på anonyme brukere betyr veldig ofte at det er forskjellige mennesker. Anonymous poster hash: be523...e3c 2
Gjest Raindrops Skrevet 22. november 2013 #27 Skrevet 22. november 2013 Monica. Du har en drøm om mann, barn, hus med hvitt stakittgjerde etc... Du vet ikke helt hva du skal gjøre akkurat nå, da du gjennomgår en litt tung periode, litt i villrede. Men jeg kan si til deg, at slik du har det i dag og det du holder på med nå, skal du ikke holde på med resten av livet... Ting tar tid, smør deg med tålmodighet. Neste år blir generelt fin, men det vil komme tre tyngre perioder. Den ene er på midtsommeren, men du er en jente som reiser deg raskt etter nedturer og kriser, så dette greier du. Du har livserfaring, og tenker mye over livet og meningen med det hele. Du vil generelt ha en blomstrende fremtid. Lykke til. Anonymous poster hash: c256d...d83 Akkurat generelt nok til at en ung jente vil kunne kjenne seg igjen, akkurat positiv nok beskrivelse av henne selv til at hun vil ønske å kjenne seg igjen, i tillegg til at du huker tak i det faktum at siden hun vil i kontakt med spåkoner så er hun sannsynligvis inne i en tung periode. Nice job! 6
Gjest iGirl Skrevet 22. november 2013 #28 Skrevet 22. november 2013 Jeg tror bildet faktisk er TS. Hvorfor skulle det ikke være det? Prøvde å ta et google image search og det dukket ikke opp noe. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #29 Skrevet 22. november 2013 Jeg tror bildet faktisk er TS. Hvorfor skulle det ikke være det? Prøvde å ta et google image search og det dukket ikke opp noe. Fordi bildet hører til på TinyPic.com? http://tinypic.com/view.php?pic=t54yef&s=5#.Uo-V8MRWySo Anonymous poster hash: 63e0f...763 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #30 Skrevet 22. november 2013 Jeg tror bildet faktisk er TS. Hvorfor skulle det ikke være det? Prøvde å ta et google image search og det dukket ikke opp noe. Det er fordi at det faktisk er meg! Men folk får tro hva de vil Anonymous poster hash: f006e...bb4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #31 Skrevet 22. november 2013 Fordi bildet hører til på TinyPic.com? http://tinypic.com/view.php?pic=t54yef&s=5#.Uo-V8MRWySo Anonymous poster hash: 63e0f...763 Det er der jeg laster opp bilder og setter inn i URL-boksen. Vet ikke om noen annen metode å laste opp på her inne? - TS Anonymous poster hash: f006e...bb4 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #32 Skrevet 22. november 2013 Fordi bildet hører til på TinyPic.com? http://tinypic.com/view.php?pic=t54yef&s=5#.Uo-V8MRWySo Anonymous poster hash: 63e0f...763 Det en bildeopplastningstjeneste, dvs at de ikke eier bildet. TS kan ha lastet det opp der selv, slik at hun kan poste det her. Anonymous poster hash: 57575...311 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #33 Skrevet 22. november 2013 Blir hardere og hardere å motbevise at det ikke er meg for dere, huff da... Men nice try! Anonymous poster hash: f006e...bb4
Gjest Raindrops Skrevet 22. november 2013 #34 Skrevet 22. november 2013 Fordi bildet hører til på TinyPic.com? http://tinypic.com/view.php?pic=t54yef&s=5#.Uo-V8MRWySo Anonymous poster hash: 63e0f...763 Jeg må le litt av at du til og med har fått plusser på dette innlegget. Ikke vet jeg om det er TS eller ikke, men den siden beviser ingenting. Den er der for at folk skal kunne laste opp bildene sine og dele dem. 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #35 Skrevet 22. november 2013 Jeg må le litt av at du til og med har fått plusser på dette innlegget. Ikke vet jeg om det er TS eller ikke, men den siden beviser ingenting. Den er der for at folk skal kunne laste opp bildene sine og dele dem. Jeg vet at dette bildet ikke er ts. Men jeg skal ikke ødelegge leken for en bruker som tydeligvis kjeder seg en fredag kveld....... Anonymous poster hash: 63e0f...763 2
Gjest Raindrops Skrevet 22. november 2013 #36 Skrevet 22. november 2013 Jeg vet at dette bildet ikke er ts. Men jeg skal ikke ødelegge leken for en bruker som tydeligvis kjeder seg en fredag kveld....... Anonymous poster hash: 63e0f...763 Jeg driter i hvem som er ts, synes bare det er morsomt å se hvor fort folk hiver seg på tomme "bevis". 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #37 Skrevet 22. november 2013 Last opp et par til bilder av deg da TS, gjerne et mer hverdagslig et slik at andre får bevis på at det er deg. Det er vel ikke noe problem det nå som du allerede har lagt ut bilde av "deg selv" her. Det bildet du la ut ser ut som det er fancy, retusjert, ikke et vanlig bilde av en vanlig person liksom. Anonymous poster hash: b3a86...c74 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #38 Skrevet 22. november 2013 Du har et stort behov for at mennesker skal like og beundre deg. Du har en tendens til å være selvkritisk. Du har en stor porsjon ledig kapasitet som du ennå ikke har dratt fordel av. Selv om du har enkelte svakheter i din personlighet, har du i all vesentlighet evnen til å kompensere for disse. Ditt ytre er disiplinert og underlagt stor selvkontroll, mens du i større grad bekymrer deg og er usikker innvendig. Til tider tviler du sterkt på om du har tatt de riktige beslutningene og gjort det som er riktig. Du foretrekker en viss grad av variasjon og blir lite tilfreds når du blir hemmet av begrensninger og bestemmelser. Du ser på deg selv som en selvstendig tenker og aksepterer ikke andres uttalelser uten tilfredsstillende bevis. Du har funnet ut at det ikke er lurt å være for direkte i utleveringen av seg selv i omgang med andre. Til tider er du utadvendt, omgjengelig og sosial, mens du andre ganger er innadvendt, skeptisk og reservert. Enkelte av dine ønsker kan være ganske urealistiske. Sikkerhet er et av dine store mål i livet. Anonymous poster hash: 0c8ad...e37 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #39 Skrevet 22. november 2013 ett seriøst svar til deg..skal jeg se deg så må jeg se deg i øynene.i det virkelige liv. kan ikke lese deg ut ifra ett bilde. Anonymous poster hash: e5190...f3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå