Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen der ute (klarsynte evner) som kunne være så snille å tenke seg å fortelle hva de får opp om meg når dere leser meg? Alt egentlig, som personlighet, livssituasjon og lignende - bortsett fra mørke ting som ikke er hyggelige å vite om.

Er veldig nysgjerrig på om noen kan se meg som person uten å ha møtt meg eller å kjenne meg.

Blir veldig takknemlig for svar!

Anonymous poster hash: eb4c1...798
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke stedet for sånt. Her det det bare folk som har nok med å forsøke å se seg selv. Forsøk alternative steder på nett kanskje?

Anonymous poster hash: cebc3...cf5
  • Liker 4
Gjest Seajewel
Skrevet

Dette kan ingen få opp, uten å ha noe som helst informasjon, det seg være et fornavn, bilde...

Skrevet

Jeg kjører på:

Du er jente, du har brunt hår, som du farger lysere. Du har problem med autoriteter, evt forholdet ditt til faren din er ikke det beste. Og du er en person som holder ting inne i deg selv, og som kan glemme omgivelsene dine fordi du fokuserer så mye innover. Men samtidig handler det mye om at du beskytter deg selv og hjertet ditt fordi du er redd for å bli såret. Er det er kjærlighetsforhold der du er usikker på om du tør å satse, i frykt for å bli såret. Jeg føler at det er mye skjult i deg, du er litt sånn som løken - lag på lag. Og du kan overraske folk som har kjent deg lenge. Noe som henger sammen med ditt behov for å skjule deg, gjemme deg. Ikke tørre å være hele deg. Du har vansker med å finne en retning i livet ditt, du er treg å komme igang med ting. Men du kan bli veldig oppslukt av ting også. Du har en sterk lidenskap i deg for de tingene som fenger deg. Jeg lurer på om du for tiden føler deg litt utenfor, enten fordi det er noe som har blitt borte - eller fordi du ikke føler deg "bra nok" til å delta. Du er smart, skoleflink, pliktoppfyllende, god på detaljer.

Jeg gjetter på at du er født i tvilling, vannmann eller fisk

Anonymous poster hash: f39cb...1cb
  • Liker 2
Skrevet

Har et bilde hvis dere trenger det! Tusen takk for svar :-)

t54yef.jpg

Anonymous poster hash: f006e...bb4
Skrevet

Du fant ikke et bedre bilde på weben altså? Bildet er ikke av deg.

Men du sliter med nesen din for tiden, gå til lege mandag.

Anonymous poster hash: 63e0f...763
  • Liker 2
Skrevet

Håper det er deg, og at du ikke legger ut en bilde av en annen person.

Anonymous poster hash: 9c991...889
Skrevet

Du er amerikansk, og bor i et utrolig harry hus. Grunnen til ditt dårlige forhold til din far, er at du lånte penger av ham til å få fasetter på alle tennene dine.

• Liker 3
Skrevet

Hva i alle dager, hvorfor skulle jeg legge ut et bilde av noen andre enn meg selv? Og hvorfor skulle det ikke være meg? Hadde vært morsomt å legge ut flere bilder evt. facebook-profilen min for å bevise det nå, men sparer meg for det. Dette forumet er jo helt vilt på å forhåndsdømme alt som er. Makan!

- TS

• Liker 1
Skrevet

I og med at dere tror at bildet er fake, så tar jeg det som et stort kompliment. Thank u all :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Du er amerikansk, og bor i et utrolig harry hus. Grunnen til ditt dårlige forhold til din far, er at du lånte penger av ham til å få fasetter på alle tennene dine.

Mest sannsynlig var det penger til et gebiss og ikke fasetter da tannpleie i USA ligger på et mye lavere nivå enn Norge.

Skrevet

Hva i alle dager, hvorfor skulle jeg legge ut et bilde av noen andre enn meg selv? Og hvorfor skulle det ikke være meg? Hadde vært morsomt å legge ut flere bilder evt. facebook-profilen min for å bevise det nå, men sparer meg for det. Dette forumet er jo helt vilt på å forhåndsdømme alt som er. Makan!

- TS

Vel, det er IKKE deg det er bilde av.

• Liker 1
Skrevet

Vel, det er IKKE deg det er bilde av.

Er personen på bildet så fantastisk at det ikke er mulig for en vanlig person å ha dette utseendet? :plystre:

Angående gebiss og fasetter så er dette slike tenner man får når man passer på tennene sine, men det er du vel ukjent for. Hm

• Liker 1
Skrevet

Dessuten, hvorfor poste et bilde av "deg" og med anonymbruker? Nå er det så mange her at hvem som helst ville ha vist nøyaktig hvem du er navn og hele pakka. Så nei, det er ikke deg.

• Liker 3
Skrevet

Første som gjetter navnet får premie! :danse: Begynte å bli interessant dette

Skrevet

Er personen på bildet så fantastisk at det ikke er mulig for en vanlig person å ha dette utseendet? :plystre:

Angående gebiss og fasetter så er dette slike tenner man får når man passer på tennene sine, men det er du vel ukjent for. Hm

Jeg har ikke sagt noe om fantastisk. Jeg forholder meg til hva ts spurte om i første innlegg. Vondt i nesa er det eneste ekte ved ts her. Dessverre.

Skrevet

Du var jo en lekkerbisken.(Det hørtes ekkelt ut, men det første som poppet opp) Måtte bare si det, tilfelle du finner ut av en spåkone at du er lesbisk. Sånn at du vet jeg eksisterer hvis du vil ta en kaffe en dag. :danse:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke sagt noe om fantastisk. Jeg forholder meg til hva ts spurte om i første innlegg. Vondt i nesa er det eneste ekte ved ts her. Dessverre.

Hahaha, du er faktisk litt genial du. Ingen spurte om hva som var ekte, det er lite dokumentert ekte ved "spåing" - er vel derfor det er morsomt å lese. Om nesen min er "perfekt" nok til å se operert ut, så takker jeg for det. Vet ikke om huset vårt er amerikansk, men der har jo ikke sånne fake og operte personer som meg så stor kompetanse... Vel.

Skrevet

Monica.

Du har en drøm om mann, barn, hus med hvitt stakittgjerde etc... Du vet ikke helt hva du skal gjøre akkurat nå, da du gjennomgår en litt tung periode, litt i villrede. Men jeg kan si til deg, at slik du har det i dag og det du holder på med nå, skal du ikke holde på med resten av livet... Ting tar tid, smør deg med tålmodighet. Neste år blir generelt fin, men det vil komme tre tyngre perioder. Den ene er på midtsommeren, men du er en jente som reiser deg raskt etter nedturer og kriser, så dette greier du. Du har livserfaring, og tenker mye over livet og meningen med det hele. Du vil generelt ha en blomstrende fremtid.

Lykke til.

Anonymous poster hash: c256d...d83
Skrevet

Hahaha, du er faktisk litt genial du. Ingen spurte om hva som var ekte, det er lite dokumentert ekte ved "spåing" - er vel derfor det er morsomt å lese. Om nesen min er "perfekt" nok til å se operert ut, så takker jeg for det. Vet ikke om huset vårt er amerikansk, men der har jo ikke sånne fake og operte personer som meg så stor kompetanse... Vel.

Først av alt: Utseendet ditt det driter jeg i. Det er ikke det som avgjorde vissheten om at bildet ikke er deg. Vondt i nesen din, det er fordi jeg kjente en smerte i nesen som jeg vet kommer fra deg.

Men altså, sorry for å svikte bildet du har av de som skulle "se" deg, men du tar feil angående hvordan sånt fungerer. Jeg håper du sparer pengene dine istedenfor å oppsøke de som virkelig ser, for du vil aldri bli fornøyd med svaret du får allikevel.

Og en ting til, det er en mann du tiltrekkes av, men av hensyn til din egen helse bør du holde deg unna han.

God kveld.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...