AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Det er blitt slutt mellom meg og typen og da jeg snakka med han på telefonen i dag legger jeg merke til at jeg sitter med grimaser i trynet og med "fuck-you!"-fingeren klar.. hehehe ja...? Jeg vet. Men det jeg begynte å tenke på var det med de ulike fasene i hvert forhold, bli-kjent-fase, flørte-fase, sex-fase, bli-sammen-fase og så videre til krangle-fase og jeg-gjør-det-slutt!-fase. Det er jo slutt imellom oss, og vi begge har en sånn "tjah, skal vi prøve igjen?"-holdning, men det å sitte her og føle at ørene og magen min vrenger seg igjennom en telefonsamtale, jeg føler altså at det gir meg en skikkelig pekepinn på at det virkelig er slutt. Har dere en sånn steg-for-steg fase dere kan kjenne igjen, som bekrefter at det er virkelig er slutt? Eller hvordan er dine faser? Jeg er nysgjerrig og har behov for å sammenligne Anonymous poster hash: d9189...64b
Gjest Chloe87 Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Bli kjent fase - bli sammen fase - ha masse sex fase - skikkelig forelska fase - alvorlig forhold fase - etterelskelses fase - forlovede fase - gift fase - lykkelig resten av livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå