AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Jeg liker effekten av slike remser med masse små lys på, og har lyst til å knyte fast en slik remse på gardinstangen min, men lurer på om det er trygt i forhold til brannfare? Lysene vil jo ligge inntil gardinen.. Men jeg tenker om at de kan henge fast på et tre uten å ta fyr, er det kanskje trygt å bruke de på gardiner og møbler også? (Har slike remser noe navn, forøvrig? Annet enn juletrelys, altså..) Anonymous poster hash: 6238d...dbc
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Lyslenker? Anonymous poster hash: 854b6...5fa
Rotemor Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 Lyslenker, ja. Sjekk ebay. Det er LED-lys du vil ha fordi de ikke avgir så mye varme.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Takk for svar! Har allerede en liggende her, bare lurte på hva de egentlig heter og om det er trygt å henge de i gardinene. Mens jeg først er i gang, noen som vet det engelske navnet? I følge google translate er det "light chain", men når jeg googler dette finner jeg bare masse greier om antistoffer og slikt. Anonymous poster hash: 618fc...37d
Sugerøret Skrevet 22. november 2013 #6 Skrevet 22. november 2013 De har masse rart på Europris i alle fall. Slike som er led og bruker batteri bl.a. Samme for Jysk,ikea,nille osv har hatt slikt koster nesten mindre her enn på ebay
Rotemor Skrevet 22. november 2013 #7 Skrevet 22. november 2013 De med batteri er kjempefine å legge på utebord, surre rundt rekkverk etc. Fin med Europris-tips
Silfen Skrevet 22. november 2013 #8 Skrevet 22. november 2013 Jeg legger lyslenke med ledlys under pepperkakehus/bomull. Det har jeg gjort i flere år og det blir aldri varmt. 1
Rotemor Skrevet 22. november 2013 #9 Skrevet 22. november 2013 Jeg legger lyslenke med ledlys under pepperkakehus/bomull. Det har jeg gjort i flere år og det blir aldri varmt. jul.jpg Og veldig fint! Jeg legger rundt og under granbar på adventslys-fat. Samme sak..også fint
Gjest HappyWaffle Skrevet 22. november 2013 #10 Skrevet 22. november 2013 Jeg legger lyslenke med ledlys under pepperkakehus/bomull. Det har jeg gjort i flere år og det blir aldri varmt. jul.jpg så kult!! det skal prøves i år :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå