moma01021 Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 (endret) Jula nærmer seg og det er på tide å begynne å tenke på hva jeg skal gi til kjæresten til jul! Syns dette er veldig vanskelig, vil så gjerne gi han noe han blir glad for å få. Han sier selv at han ikke ønsker seg noe spesielt, noe som bare gjør det enda vanskeligere! Har tenkt på å gi han et gavekort på 1 natt på et spahotell (for to personer) som da inkulderer én behandling, champagne/sjokolade, 3-retters middag og frokost. Hva tenker dere om dette? Blir jo på en måte en gave til meg selv også. Vet at han hadde satt pris på denne "gaven", i og med at vi har planlagt å dra på spa en eller annen gang, så det kommer kanskje ikke som en kjempeoverraskelse på han. Er likevel litt usikker pga at det ikke er en GAVE, og tenker at jeg kanskje heller skulle kjøpt en gave som var personlig til han... Hva tenker dere? Har dere noen tips til julegave og hva syns dere om gavekort på spa? Det kommer på litt over 4000 inludert alt. Er usikker på om det er for "dyr" julegave og om han vil føle seg dum hvis han kjøper noe mye billigere til meg (selvom jeg ikke bryr meg). Men nå er jo halve prisen for MEG og da, så blir jo ca litt over 2000 til han. Er også redd for å kjøpe noe mye billigere enn det han kjøper til meg... Haha, skal ikke være så lett. Aner ikke hva han har tenkt på til meg... Endret 22. november 2013 av moma01021
Hecubaa Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 (endret) Jeg syns det var en veldig fin gave - og koselig at det er noe dere kan gjøre sammen Jeg hadde ikke tenkt på om det er for dyrt eller for billig i forhold til hva han tenker å gi deg for det er jo gaven og tanken bak som teller. Endret 22. november 2013 av Hecubaa
Poserose Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Det er vel ikke så farlig å diskutere hvor prisnivået skal ligge? Det er en kjempefin gave med spahotell! Jeg fikk Krakowtur med typen til bursdag ifjor og ble hvertfall utrolig glad!
Lune Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 Synes det er en kjempe fin gave! Vi bruker ca 2000kr på gave til hverandre.
Gjest sophia21 Skrevet 25. november 2013 #6 Skrevet 25. november 2013 Veldig fin gave Jeg kan ikke snakke på vegne av kjæresten din/menn generelt, men jeg hadde jo syntes det var koselig med en gave som kunne deles med kjæresten, dessuten liker jeg ideen med å gi opplevelser Pris er uviktig, man bør gi det man ønsker, om det koster 100 eller 4000.
Limah Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 (endret) Kjæresten min hadde nok satt pris på en tur/opplevelse sammen, men veldig usikker på om spa er tingen.. Er han interessert i fotball? Hva med en fotballtur? Spa er liksom litt.. For oss jentene tenker jeg Endret 26. november 2013 av Limah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå