Gå til innhold

18-års bursdag med et hint av luksus!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere tips til hvordan man kan få satt 'det lille ekstra' på en 18-års bursdag? Vi ikke innteressert i nattklubb eller fylla, og ikke må det koste så mye heller, men setter stor pris på tips som gjør dagen litt mer spesiell!

Tenker da mest på pynt og mat, men gjerne også aktiviteter som kan ta seg ut :-)

Er helt tom for ideer nå, men jeg liker ting som f.eks høye champagneglass med en bringebær i, tiramisu, gelebåter osv.

Anonymous poster hash: e2b45...484
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange personer skal være der? Er det venner eller familie?

Nå er jeg noen år eldre enn deg (men ikke så mye), og jeg ville satt pris på en fin vennekveld (jeg regner med at det er venner du snakker om). En god middag, fint dekket bord, kaker og snop - og koselig prat :) Dersom dere har planer om å drikke alkohol, kan dette jo skje sammen med mat, du skriver jo at du ikke ønsker fyll.

Anonymous poster hash: 36ae0...999
Skrevet

Hadde aldri trodd jeg skulle komme med dette forslaget (jeg er så å si avholds), men cava kan jo kanskje funke. Det er jo ikke så veldig dyrt? Særlig ikke om man kun drikker det ved maten.

Pynte med flagg og lykter utenfor huset?

Nille eller Ikea har billige engangs-champagneglass.

Kanskje dere kan finne en film dere kan se?

Eller den leken der man enten skal gjøre ett eller annet rart, eller svare ærlig på et spørsmål?

Anonymous poster hash: f56c7...b63
Skrevet

En morsom idé kan jo være at én av deltakerne tar ansvar for å arrangere en quiz? Finne på spørsmål innen forskjellige emner, dele inn i lag (trenger ikke å være mer enn to lag hvis dere er få, funker også med individuell konkurranse). Litt ekstra gøy med premier, men det trenger ikke å være dyre greier.

Skrevet

I Oslo? Hva med å dra til Korketrekkeren og ake? Utrolig artig :)

Anonymous poster hash: 01ca7...98c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...