Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fersket min samboer med å skrive sexuelle meldingen med en annen jente.

Har tatt saken i egne hender og skaffet meg et kort og kontant nummer ( med hemmelig nummer) og sent han melding om at denne jenta han skriver med har fått seg nytt nummer. ( jeg vet litt hvem denne jenta er)

Grunn for at jeg har gjort dette er for å få kontroll på han.
Til å begynne med skrev jeg en del sexuelle meldinger sånn at han ikke skulle forstå at det var noen andre enn denne jenta. Nå som tiden er gått har jeg roet dette ned og skrevet til han at han må tenke på kjæreste sin å ikke skrive meldinger med denna jenta.
Og det ser ut til at dette funker også.

Er det galt av meg å ha skaffet meg et hemmelig nummer å tatt kontroll over hva som kunne skjedd om han fortsatt hadde hatt kontakt med denna jenta?
Hva ville du ha gjort i en slik situasjon?

Anonymous poster hash: 2680c...703
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe som ikke stemmer her. Den jenta hadde jo fortsatt nummeret til kjæresten din så hvorfor skulle hun stoppe å sende meldinger til ham?

Anonymous poster hash: cd25d...b9e

• Liker 4
Skrevet (endret)

Noe som ikke stemmer her. Den jenta hadde jo fortsatt nummeret til kjæresten din så hvorfor skulle hun stoppe å sende meldinger til ham?

tenkte akkurat det samme!

Endret av iGirl
Skrevet

tenkte akkurat det samme!

Fordi jeg sendte melding til henne fra det hemmelige nr om at han også hadde fått seg et nytt nr. Sånn at jeg mottok meldinger fra begge to på det hemmelige nummeret jeg opprettet.

Anonymous poster hash: 6a1ea...f23

• Liker 2
Skrevet

Fordi jeg sendte melding til henne fra det hemmelige nr om at han også hadde fått seg et nytt nr. Sånn at jeg mottok meldinger fra begge to på det hemmelige nummeret jeg opprettet.

Anonymous poster hash: 6a1ea...f23

Skrevet

:popcorn:

Anonymous poster hash: f2ec4...49e
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Hvis dette er sant... Hvorfor vil du være sammen med han? Er det greit at han går på ryggen din på denne måten..

Endret av .-L-.
  • Liker 3
Skrevet

Så hemmelig agent av deg. Tenk om det hadde eksistert andre måter å holde kontakten med folk enn gjennom sms!

• Liker 1
Skrevet

Trodde ikke man kunne få hemmelig nummer sånn helt uten videre?

Anonymous poster hash: 3478d...4c3
Skrevet

Så smart!!! Dette funker jo fett!!

...helt til han finner en ny jente å sexste med...

Hvorfor gidder du å være sammen med han? Du er hun som alle vennene hans ler av fordi de vet at han går bak ryggen din, mens du ikke vet noen ting... Men men.. det er ditt liv og du velger selv hvordan du vil leve det.

Lykke til!

Anonymous poster hash: c9112...871

• Liker 2
Skrevet

Jo det er bare å kjøpe Lyca eller one call kontantkort.

Anonymous poster hash: b3a7a...300
Gjest Seajewel
Skrevet

Ikke bruk tid og energi på det der, og dropp han. Han er ikke verdt tida di, er han?

Skrevet

Får håpe de ikke snakker på facebook eller noe annet da. Da ville det nok kommet frem.

Er det galt av meg å ha skaffet meg et hemmelig nummer å tatt kontroll over hva som kunne skjedd om han fortsatt hadde hatt kontakt med denna jenta?
Hva ville du ha gjort i en slik situasjon?

Anonymous poster hash: 2680c...703

Ja, det er galt av deg. Men det er jo veldig galt av ham også det han gjør.

Jeg tror jeg hadde stilt ham generelt spørsmål om hva han tenker og mener om at en av partnerne i et forhold flørter seksuelt med en annen i hemmelighet. Og snakket om hvor viktig det er å kunne stole på hverandre og ikke gå bak noens rygg.

Jeg hadde sagt at dersom han på noen måte ville være sammen med en annen, måtte han gjøre det slutt med meg først. Man har en av gangen. Sånn er i hvert fall jeg, og forventer at min kjære og elskede også er slik.

Anonymous poster hash: 022f0...a8c
Skrevet

Haha. Sjalusi bringer frem de sykeste 007-tendensene hos damer. Men seriøst, du fører bare deg selv bak lyset ved å gjøre dette. Du skriver at du "tok kontroll", men den kontrollen er en illusjon. Skal du holde på som dette resten av livet? Hvis han vil være utro, får han det til.

• Liker 1
Skrevet

Haha, herregud. Om dette er seriøst er det noe av det mest patetiske jeg har sett her inne på en god stund (og det sier litt...).

Hvorfor bruke penger og energi på å "ta kontroll" (noe du ikke har, han vil fremdeles vært av den utro typen) når det er helt gratis å dumpe ham? Hvorfor vil du være sammen med en som har så lite kjærlighet og respekt for deg at han går bak din rygg og søker seg til andre jenter? :klo:

Anonymous poster hash: e97ac...5e7
  • Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Irrlys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...