AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Hva burde jeg gjøre? Jeg og samboer har vært sammen i 4-5 år. Vi har hatt et helt normalt forhold og hatt det fint og flott sammen i disse årene. Vi har selvfølgelig hatt våre diskusjoner opp gjennom årene, men det har aldri være noe som vi ikke kan rydde opp i. For en stund siden kom min tidligere VGS venninne tilbake til byen igjen. Vi fikk opp kontakten igjen når jeg fikk vite at hun var kommet, og det var kjempe koselig. Hun var titt og ofte hos oss fordi hun bodde hjemme hos foreldrene til hun fikk seg egen leilighet. Vi hadde så mange koselige film kvelder, og fester sammen. Jeg og samboer likte veldig godt å være sammen med henne og inviterte henne ofte på middager og andre aktiviteter. Det var i bursdagen til ei venninne jeg fant ut at det var en grunn til at samboer var så ivrig av å ha min VGS venninne på besøk, han hadde nemlig falt for henne. Han begynte å være veldig så hemmelighets full med tlf som han aldri før har vært, så knakk han sammen å vise meg meldingen han hadde sent til henne og så gikk han i et sinne. Vi fikk ryddet opp i det den kvelden og snakket ut om hva som hadde skjedd. Han syns hun var pen og kunne tenke seg henne i senga var det han sa. Jeg brøyt kontakten med VGS venninnen der og da fordi jeg var redd dette kom til å utvikle seg mer romantikk mellom dem. Jeg sa til samboeren min at han fikk ta et valg, MEG eller henne. Han valgte meg. Så da måtte vi snakke ut om hvordan til skulle bli for at jeg skulle klare å komme meg over dette sjokket. Men dette hjelpte ikke lenge. Da han dro på rep-øvelse, da tok nemlig kontakten seg opp igjen og denne gangen var dem rimelig sexfiksert i meldingene. Dette er ca 1 år siden det skjedde og den dag i dag sitter jeg enda sammen med samboer, men føler meg veldig usikker på når han skal ut på byen og når han plutselig stikker ut uten å si konkret hvor han skal. VGS venninnen min snakker jeg ikke med den dag i dag, fordi jeg rett og slett er skuffet over at hun prøvde seg på samboeren min når han viste interesse. Anonymous poster hash: 08565...e1d
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Hvorfor gidder du? Anonymous poster hash: 8358c...ab3 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 Dette forholdet vil bare bli midlertidlig, ts. Gå nå, mens du enda kan gå med stolthet. Si at du dessverre har falt for en annen. (siden han sendte disse meldingene igjen og igjen) Anonymous poster hash: 997f3...b67 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Du fortjener bedre. Alle fortjener bedre enn det. Menn og kvinner som finner seg i slikt, mangler selvrespekt. Du burde ha dumpet han sekundet han sa han kunne tenke seg venninnen din i senga. Anonymous poster hash: 18f0c...042 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 Lemp han ut døren. Jeg er i nesten samme situasjon, bare at der var det min eksvenninne som prøvde seg på min samboer med viten og vilje. Deretter begynte han å oppføre seg merkelig. Det er full stopp mellom meg og de to nå. Anonymous poster hash: 05492...ccd 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #6 Skrevet 22. november 2013 Hvorfor dumpa du venninna? "Keep your friends close, but your enemies closer" Nå aner du jo ikke om hun er på han eller ikke... Bare en tanke. PS: Typen er en dust... "Fool me once - Shame on you. Fool le twice -Shame on me" M.a.o. du bør gå...Anonymous poster hash: 54209...fca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå