markon Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Må bare få uttrykke min frustrasjon her!!! Vi har tidligere prøvd ett års tid uten å få det til! Så har vi hatt pause i prøvinga noen måneder pga bryllup! Var klar som ett egg for å starte prøvinga igjen nå, men tror dere ikke jeg har klart å få prolaps i korsryggen!!! Jævlig vondt, og sex er liksom ikke det som står høyest på ønskelisten! Noen som har tips om rask bedring av prolaps? Legen sier "ta tiden til hjelp", men det er ikke så lett når man er 34 år og babysyk, og jeg atpåtil vet at vi kanskje sliter litt med å få det til! Argh!!! Beklager, måtte bare få ut litt frustrasjon!
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 For meg så var det behandling for en flink fysio samt å gå i terrenget, fjellturer etc det eneste som hjalp. Gikk jeg ble asfalt ble det bare verre. Når jeg startet på en fjelltur var det kjempevondt de første ti-tvye minttene, så forsvant smertene. Jeg har også hatt god effekt av trening med Red Cord. Lykke til. Anonymous poster hash: 9bb2f...e53
Sillicious Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 Jeg har prolaps, det bedres med å gå tur hver dag, lett trening. Hold deg igang! :-)
Ninakanin Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Mannen kan runke i en kopp, fylle opp en slik tom sprøyte fra apoteket, vippe bekkenet ditt forsiktig opp og så leker derw doktor/rampete gynekolog God bedring! :D Har en samboer som er utsatt for dårlig rygg, skal huske mitt eget råd om han blir verre igjen :D
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #5 Skrevet 23. november 2013 Kan ikke tenke meg at det er så heldig å bli gravid med en prolaps. Gå til en naprapat eller en manuellterapeut for å få behandling og råd for hva du skal gjøre videre. Anonymous poster hash: 8c5d1...714
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå