Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere forslag til en god primer?

Som fyller inn porer og gjør huden glatt?

Anonymous poster hash: 2a73b...84d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt off topic, men funker det å bruke kun primer eller må den helst brukes under foundation?

Skrevet

Ikke for å kuppe tråden, men jeg plages med at alle typene foundation liksom legger seg litt på hårene i ansiktet, og gjør det veldig synlig at man har på foundation. Samme med fine linjer og ujevnheter. Kan en primer hjelpe på dette? Eller trenger jeg bare å bruke en børste fremfor fingrene? *blåst*

Anonymous poster hash: 03a05...4a1
Skrevet

bruker bare produkter fra oil of oolay.

Skrevet

Først og fremst så kommer det mye an på hvilken hud-type du har.

På oljete hud vil jeg anbefale PrimeTime fra BareMinerals, den mot fet hud. Kjennes litt rar ut før man blir vant til den (nesten litt som lim), men når den funker så FUNKER den bra og den fjerner nesten urenheter bedre enn enn anti-spotter. Vil ikke anbefale denne om du ikke har fet hud, da kan den lett "flasse" av og legge stygge merker i foundationen.

Fortiden så bruker jeg Gosh sin orginale, blanke primer på kombinasjonshud (fet t-sone og tørre kanter). Kjempegod og den kjennes ut som en fuktighetskrem på ansiktet. La den sitte i noen minutter før du legger Makeup, så gir den deg ett helt fantastisk lerret og sminke på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...