Gå til innhold

Gikk til sengs med en date jeg knappt kjente, hører ikke fra han....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk i en felle igjen..... Men jeg ble så utrolig betatt av en mann... og gikk til sengs med han to ganger og så etterpå sier han at han vil treffe meg igjen, men sier at det passet ikke allikevel for han skulle noe viktig. Også forteller han meg vitser om damer som er vid i skjeden... og skriver hahaha, og så hører jeg ikke mer fra han... Jeg ble redd og usikker.. for jeg har opplevd dette før. Men jeg vil ikke kontakte han. Han får vise det hvis han er interessert. Tidligere har jeg kontaktet de som har oppført seg sånn... men det gjør jeg ikke nå..... for er han virkelig interessert får han si noe mer nå. Hva synes dere?

Skjønner dere at jeg kan bli lei meg av slikt? Skjønner dere at det er lett å gå i slike dumme feller gang på gang... dvs at jeg havner i seng med menn som sier de ønsker forhold og liker meg gang på gang...også skjærer det seg....

Jeg er nettopp sykdomstestet og alt var fint, men..... det er skummelt når dette skjer hele tiden.... Noen som har opplevd det samme? Skal jeg ta det innover meg? hva skal jeg gjøre? Noen som har tips. :)

Anonymous poster hash: e7cfe...66e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

han var bare ikke interessert. get over it! finn deg en anna :) å ikke hopp til sengs så fort :)

Anonymous poster hash: 3da54...32e
  • Liker 2
Skrevet

Ok, da får jeg bare søke meg videre etter en annen mann.... Men ble fryktelig lei meg for det, for jeg trodde han var interessert som gikk så langt med meg... og han sa hele tiden at han likte meg.... men ord er ord - handling er handling. Nå sendte jeg han en melding der jeg skrev at jeg håpet at han hadde en flott dag, for å se om han sier noe mer. Jeg får bare løpe videre hvis han ikke viser meg mer interesse , tross jeg er drittlei meg for dette har skjedd så mange ganger nå. Synes mannfolk kan tenke litt før de går til sengs, enn å gå til sengs med det de ikke vil ha....Huff, men sånn er risikoen i den sporten. Får prøve å holde meg oppe :)

Skrevet

synes du skal være glad for at han ikke tar kontakt mer. En mann som ikke kan bidra med annet enn tomme løfter og vitser om vide skjeder er intet å satse på. Du skal ikke se bort ifra at han tar kontakt en gang han er nøden på pulings, for så å komme med de samme tomme løftene igjen.

• Liker 4
Skrevet

Sklriver han til deg igjen og snakker om vide fitter, så fortell ham om fenomenet liten kuk.

• Liker 11
Skrevet

ja, jeg synes det med å skrive humor om damer med vide fitter..... var helt tåpelig. Om det var hint til meg... som har fødd barn ... det vet jeg ikke. Vet heller ikke om fitten min er vid... har aldri hørt det før, heller motsatt, men..... synes ikke det var morsomt i det hele tatt.

Han fortalte meg også om damer som trodde han var i forhold med de, fordi de hadde hatt sex og vært mye sammen. Og fortalte at damer sa han virker useriøs, og at han sto på med flere om gangen muligens,, men det sa han ikke var sant til meg. Han var dumpet av eksen sin , som han har flere barn med, etter et langt forhold. Jeg tenker at han mulig ikke er tro av seg.......

Han veier ikke mer enn 67 kilo og er 190 høy, så jeg lurer litt på om han lider av noe spiseforstyrrelser. Han sier at han synes han er feit og vil bli slankere og sier at han er alltid trøtt..... og merket at han var veldig trøtt hele tiden.... Han kan jo ha problemer denne fyren og.... så han er gjerne bare en last og.... Og når han ikke viser interesse mer enn han gjør nå, og når han sier sånnt om vide fitter... så skal han få vise mye for å få innpass igjen. Hjelper ikke at han er tiltrekkende, jeg tenker meg videre. Gidder ikke å ligge meg ned, noe jeg har lyst til nå... Gidder ikke å bare sørge..... for dette har skjedd så mye før.. jeg vil denne gangen være tøff jente!

Sendte han en melding om at jeg håpet at det gikk fint med han, men han har ikke svart , men svarer mulig i løpet av dagen..... Jeg får bare distansere følelsene mine og tenke nytenking :) fremtid!

Skrevet

Hallo i luken! Fyren var en tulling som kun var ute etter sex og jeg håper du skjønner hvorfor han fortalte vitser om kvinner som er vide i skjeden? Dette gjorde han for å internt hinte til deg! Slike mannfolk som det burde du skygge unna!

Neste gang du møter en mann, vent lenger med å ha sex, det lønner seg.

Skrevet

jaja , kan godt være et hint til meg at jeg har vid mus.... jaja, så har jeg det kanskje... jeg vet ikke hva jeg har.... men får bare godta det.

Skrevet

ja, jeg synes det med å skrive humor om damer med vide fitter..... var helt tåpelig. Om det var hint til meg... som har fødd barn ... det vet jeg ikke. Vet heller ikke om fitten min er vid... har aldri hørt det før, heller motsatt, men..... synes ikke det var morsomt i det hele tatt. Han fortalte meg også om damer som trodde han var i forhold med de, fordi de hadde hatt sex og vært mye sammen. Og fortalte at damer sa han virker useriøs, og at han sto på med flere om gangen muligens,, men det sa han ikke var sant til meg. Han var dumpet av eksen sin , som han har flere barn med, etter et langt forhold. Jeg tenker at han mulig ikke er tro av seg....... Han veier ikke mer enn 67 kilo og er 190 høy, så jeg lurer litt på om han lider av noe spiseforstyrrelser. Han sier at han synes han er feit og vil bli slankere og sier at han er alltid trøtt..... og merket at han var veldig trøtt hele tiden.... Han kan jo ha problemer denne fyren og.... så han er gjerne bare en last og.... Og når han ikke viser interesse mer enn han gjør nå, og når han sier sånnt om vide fitter... så skal han få vise mye for å få innpass igjen. Hjelper ikke at han er tiltrekkende, jeg tenker meg videre. Gidder ikke å ligge meg ned, noe jeg har lyst til nå... Gidder ikke å bare sørge..... for dette har skjedd så mye før.. jeg vil denne gangen være tøff jente! Sendte han en melding om at jeg håpet at det gikk fint med han, men han har ikke svart , men svarer mulig i løpet av dagen..... Jeg får bare distansere følelsene mine og tenke nytenking :) fremtid! Anonymous poster hash: e7cfe...66e

Han høres ut som en eneste stor tulling og et beinrangel!
Skrevet

jaja , kan godt være et hint til meg at jeg har vid mus.... jaja, så har jeg det kanskje... jeg vet ikke hva jeg har.... men får bare godta det. Anonymous poster hash: e7cfe...66e

Nei, du er nok ikke vid, dette er bare noe han sa for å være stygg, ikke la det gå innpå deg. Han derimot virker ganske så blåst. Hvor gammel er han?
Skrevet

Han høres ut som en eneste stor tulling og et beinrangel!

haha! Ja det gjør han faktisk, styr unna denne fryktelige mannen TS. Livet er for kort til å bry hodet sitt med sånne drittsekker som ikke bryr seg om deg.

Skrevet

takk for at dere også synes det var tåpelig sagt av han... dette med vide muser.....Jeg har datet en mann før med liten kuk, men selvfølgelig sa jeg jo ikke det til han..... Det er jo noe ikke han kan gjøre så mye med.... Så om jeg har vid mus så kan jeg ikke for det.. håper da at jeg ikke har... Og har heller hørt at jeg var stram før, men da må de som har sagt jeg var stram løyet.... hehe nei huff

Han svarte meg nå, og skrev at han hadde vært inne å sett på facebooken min i dag. Jeg vet ikke om han er interessert ennå.... men nå prøver jeg å ikke si for mye... Jeg ble betatt av utseende hans, selv om han er knalltynn.... ;). Rart at han bare vil slanke seg ....

Jeg vet ikke om jeg skal si noe mer til han eller om jeg skal vente på ett utspill fra han nå.... Nå har han ihvertfall skrevet at han var inne på facebooken min i dag.... etter at jeg skrev at jeg håpet at han hadde en fin dag...

Skrevet

Jeg vil råde deg til å ikke møte denne fyren igjen og se etter noen som er mer oppegående. Tenk om du skulle begynne å fortelle han vitser om menn med små peniser? Noe så respektløst!

Skrevet

Er dette en mann du vil ha noe mer å gjøre med da? Høres ut som good riddance for min del.

Anonymous poster hash: 158a7...a25
  • Liker 1
Skrevet

Olsen sto naken foran speilet og sa : - Tre cm lengre, og jeg hadde vært keiser.

- Ja, sa kona, og tre cm kortere og du hadde vært keiserinne !

Bestefar kom opp fra badekaret, og lille Per bemerket: - Så liten tiss du har, bestefar !

- Bare vent til musa har knagd på tissen din i 50 år, da kan jeg love deg at også din blir bitte liten !

:fnise:

Skrevet

Enig Chloe, det er veldig respektløst å fortelle sånne vitser... Rar humor det....

Han fortalte en historie der en dame fødte en baby altfor tidlig i toalettet. Den bare plompet ut sa han... også sa han: slik går det når kvinnfolk er for slapp i musa... også skrev han haha!!!!!

Jeg tok det til meg... ihvertfall... kanskje det var ment om en annen, men .... men..... liker ikke når folk lager humor av sånne alvorlige ting.

Skrevet

Han må for det første ha noen bøyde sosiale antenner, men TS fremstår som noe naiv også. Menn sier hva som helst for å få pule, og alarmklokkene burde ringt høyt og tydelig når han kom med disse damehistoriene sine.

Gå videre.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Enig Chloe, det er veldig respektløst å fortelle sånne vitser... Rar humor det.... Han fortalte en historie der en dame fødte en baby altfor tidlig i toalettet. Den bare plompet ut sa han... også sa han: slik går det når kvinnfolk er for slapp i musa... også skrev han haha!!!!! Jeg tok det til meg... ihvertfall... kanskje det var ment om en annen, men .... men..... liker ikke når folk lager humor av sånne alvorlige ting. Anonymous poster hash: e7cfe...66e

Fyren virker ganske snodig, ikke en fyr jeg ville ha satset på! Det er nok best å glemme han! Du er nok ei flott jente og fortjener bedre enn det der! :klem: Endret av Chloe87
Skrevet

For å være helt ærlig høres han ut som en komplett dust. Hvilken mann med respekt både for seg selv og for andre sier slike ting? Han høres rett og slett mindre intelligent ut.

Gjør deg selv en tjeneste og dropp han.

Skrevet

Hvis det er slik du vil leve resten av ditt liv, så vær så god, hold kontakt med den dusten...

Hvis du vil ha en mann som respekterer deg, så kutt all kontakt og aldri svar på hans forsøk på å kontakte deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...