Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2004 #1 Skrevet 9. mai 2004 Hvis en kvinne lager mye lyd når hun har sex = faking!!!! Enig eller ikke!?
~Viva~ Skrevet 9. mai 2004 #3 Skrevet 9. mai 2004 Kan sikkert stemme noen ganger det, men å kalle det et faktum var vel temmelig drøyt
Gjest Pterodactylkake Skrevet 9. mai 2004 #4 Skrevet 9. mai 2004 Eller at du bare ikke er noe god i senga
snexi Skrevet 9. mai 2004 #6 Skrevet 9. mai 2004 Unskyld at jeg sier det, men forundret meg ikke at dette kom fra en GJEST... :fy: Logg deg inn så skal vi svare deg.
Saeria Skrevet 9. mai 2004 #7 Skrevet 9. mai 2004 Ja, det lukter litt løk. Uansett så er jeg ikke enig. Det finnes faktisk jenter som er verbale i senga.
Gjest TomKrus Skrevet 10. mai 2004 #9 Skrevet 10. mai 2004 Ja, det lukter litt løk. Uansett så er jeg ikke enig. Det finnes faktisk jenter som er verbale i senga. Hvis dette er en løktrå, så hver sin lyst sier jeg bare. Finner ikke mye pirrende ved å diskutere hvorvidt noen kvinner faker eller ikke. Men meg om det
Suzy Skrevet 10. mai 2004 #10 Skrevet 10. mai 2004 Hvis dette er en løktrå, så hver sin lyst sier jeg bare. Finner ikke mye pirrende ved å diskutere hvorvidt noen kvinner faker eller ikke. Men meg om det Enig med TomKrus...
Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2004 #11 Skrevet 10. mai 2004 Hvis dette er en løktrå, så hver sin lyst sier jeg bare. Finner ikke mye pirrende ved å diskutere hvorvidt noen kvinner faker eller ikke. Men meg om det That was my reaction also... Er man litt for hyppig med å bruke det uttrykket tro? Ellers er det klart at noen jenter faker og bråker og tror det skal være sånn, men at alle som lager høye lyder faker er ikke riktig vet du. Det er forskjell på menn også. Det er like dumt som å si at alle menn som er helt stille egentlig ikke liker sexen...
Gjest Hva? Skrevet 10. mai 2004 #12 Skrevet 10. mai 2004 Hva for slags kommentarer er dette da? Fra å svare på gjests spørsmål sklir det ut i "forundrer meg ikke at dette er en gjest" ti "her lukter det løk": noe så tåpelig. Jeg synes spørsmålet er helt greit jeg! Og synes dere ikke det: la være å skape bråk her. Stopp med det tullet deres, alle dere registrerte brukere over her! :-x Hvis en dame lager høye lyder og masse av dem...kan være at hun later som om akten er bedre enn den egentlig er: derfor lager hun slike lyder for å få mannen til å føle at det er deilig det han gjør (selv om det ikke imponerer nevneverdig)..Har selv laget lyder på fake, for å "glede" mannen, ennå jeg kjedet meg litt :oops: Kan jo være at dama alltid lager slike lyder også, at hun bare er slik? Jeg husker min eks sa til meg "du er alltid så stille når vi har sex, kan du ikke lage mer lyder?" Og etter det begynte jeg å lagelyder bare for å tilfredsstille ham....jeg føler meg teit når jeg tenker på det: skal aldri gjøre det igjen!
Gjest forslag Skrevet 11. mai 2004 #13 Skrevet 11. mai 2004 Er det vits for gjester å skrive inn hit i det hele tatt? Sjansen er vel rimelig stor for at de registrerte bedreviterne her inne vil kalle det for en løktråd. øøøøøøyyy dø, alle som er registrert prøver ikke å være bedrevitere, hvorfor sier du det? Svar: jeg unngår bevisst å si noe om omfanget i det hele tatt, for å mobbe dere. Slik som dere bevisst unngår å ha noen kriterier for hva som er "løktråd" Det er veldig kult å klage på folk som ikke følger spillereglene, uten å ha definert dem først. Såsom det er veeeeldig kult å snakke i generelle termer om bedrevitere. Og for å svare hun bergenseren, siden jeg ikke fikk lov til å forklare meg på det andre innlegget da jeg svarte hun. Det er leeeenge siden jeg tok ex.phil.
rosett Skrevet 12. mai 2004 #14 Skrevet 12. mai 2004 det er mer enn bare lyden som avgjør om det er fake eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå