Gå til innhold

Hva slags sminkekost bruker dere til foundation?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken kost bruker dere for å legge foundation?

Anonymous poster hash: 27f23...e82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ikke kost, er det vanlig?

Anonymous poster hash: 791f6...d5d
Skrevet

Til fest og spesielle anledninger bruker jeg en sånn; foundation-brush.jpeg
Vil jeg se litt bedre ut til hverdags uten å klæsje på mye concealer kjører jeg på en sånn;

Vegan%20foundation%20brush.jpg

Hvis jeg ikke skal noe spesielt og ikke gidder å legge ned mye tid (sjeldent), bruker jeg bare hendene og er nøye på concealerbruk.

• Liker 1
Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg bruker en stipple brush fra Mac til foundationen min og bruker så en kabuki brush til å sette foundationen med litt pudder. Pleier ikke bruke concealer, men hvis jeg en sjelden gang gjør det pleier jeg å bruke en tynn concealer brush til dette.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Sigma F82.

Samma her. Gir kjempefint resultat!

Skrevet

Samma her. Gir kjempefint resultat!

Hvor får man kjøpt denne?

Gjest BabyBlue
Skrevet

Hvor får man kjøpt denne?

Sigma sin hjemmeside. Hvis ikke er den til salgs HER sammen med flere andre varianter.

Skrevet

Real Techniques buffing brush. Fantastisk kost, jeg synes den er bedre enn både MAC og Sigma sine tilsvarende koster. Billigst på Iherb;)

• Liker 1
Skrevet

Flytende: fingrene

Mineralpudder: en flat kabuki

Gjest BabyBlue
Skrevet

Real Techniques buffing brush. Fantastisk kost, jeg synes den er bedre enn både MAC og Sigma sine tilsvarende koster. Billigst på Iherb;)

Er ikke den fra RT en "dupe" av sigma sin F82? Den ser ganske lik ut, og ser at de stadig vekk blir sammenlignet.

Skrevet

Ser like ut kanskje, men er ikke like i det hele tatt til foundation. RT sin gir en mer dekkende Foundation på meg. Begge to er gode koster altså, men RT sin er best:)

Skrevet

Hvilken kost bruker dere for å legge foundation?

Kommer an på foundationen.

Skrevet

Bruker Lilylolos kabukibørste. Det er det beste jeg har funnet, Bruker den til flytende foundation. Stiplingbørste og svamp kommer ikke i nærheten av denne.

Skrevet

Bruker hendene eller en beauty blender. Huden min er tørr, og jeg bruker flytende foundation. Koster funker ikke på meg, de irriterer huden i ansiktet og resultatet blir ikke noe fint. Kan virkelig anbefale en beautyblender altså, hvis jeg føler resultatet blir litt ujevnt er det bare å trykke den litt forsiktig på huden rundt okring, så ser det ikke ut som jeg går med sminke i det hele tatt :)

Anonymous poster hash: 21b21...1ff
Skrevet

Jeg bruker Sigma f80/82/84 (? den skrå) til pudderfoundationer, og med flytende foretrekker jeg å bruke fingrene og så gå over med en stippling eller stor pudderbørste når jeg setter det med finishingpudder. Jeg har også penselkoster og en beautyblender-dupe, men har liksom aldri fått helt dreisen på dem :P

Skrevet

Jeg får ikke til å legge foundationen ordentlig med kost, så jeg bruker Beautyblenderen. Den er virkelig helt FANTASTISK!!!

Skrevet

MAC 190 til flytende foundation og MAC 129 til pudder. Hadde nær sagt at begge er verdt sin vekt i gull, men de veier for lite til å helt beskrive hvor fornøyd jeg er :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...