Gjest Blondie B Skrevet 8. mai 2004 #1 Del Skrevet 8. mai 2004 Det blir mer og mer vanlig å barbere bort alt hår "nedentil", men dette er absolutt ikke den mest gunstige måten å fjerne hår på. Etter noen dager så både stikekr og klør det, man blir prikkete og det er rett og slett ikke særlig sexy lenger. Jeg elsker følelsen av å være helt bar og vil gjerne prøve en full bikini voks, eller brasiliansk bikini voks som det også heter. Har ikke lyst til å eksperimentere med dette på egen hånd, men har ikke funnet noen i Norge som driver med dette. Har noen prøvd dette? Fant en ganske bra beskrivelse av hva dette går ut på hvis noen vil lese: Brasilian Bikini Wax FAQ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSol Skrevet 10. mai 2004 #2 Del Skrevet 10. mai 2004 gjør et søk på brazilian wax her på forumet. Mange tråder om dette. Du får utføtr det i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 10. mai 2004 #3 Del Skrevet 10. mai 2004 Dæven dette fikk jeg oxo lyst på! Gjør det vondt? :-? Tar det 1 mnd før det vokser ut igjen da? Ligger man der naken, eller har man på seg truse når det utføres? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 10. mai 2004 #4 Del Skrevet 10. mai 2004 Går det an å få utført dette under full narkose? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 10. mai 2004 #5 Del Skrevet 10. mai 2004 Det kan da ikke gjøre sååå vondt..? :oops: gjør det det...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 10. mai 2004 #6 Del Skrevet 10. mai 2004 Det gjør ikke så vondt. :o Første gangen er det ganske vondt, men det er verdt det!!!!! :enig_animasjon: Der jeg går har jeg trusa på. Synes ikke det er noe flaut. De som gjør det, har nok gjordt det noen ganger. Jeg gjør det her www.hudpleiesalong.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 10. mai 2004 #7 Del Skrevet 10. mai 2004 hvorfor vondere første gang? Blir man herda liksom...? Fikk lyst til dette jeg altså. Må bare finne ut om de har her hvor jeg bor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 10. mai 2004 #8 Del Skrevet 10. mai 2004 Da har du jo barbert og det er mange flere hår. Neste gang du vokser er det ikke like mange hår som er kommet opp og da blir det mindre vondt. Det kommer ann på hvor du bor, er ikke så mange som gjør det. Men finn ut av det, for det er verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 10. mai 2004 #9 Del Skrevet 10. mai 2004 Det kan da ikke gjøre sååå vondt..? :oops: gjør det det...? Jeg er helt sikkert på at dette er uutholdelig vondt! Det er jo bare å prøve og lugge av seg noen hår der nede så kjenner man det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2004 #10 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg skjønner ikke hvordan dere får til å ha på trusa under en brasilian wax???? Det er jo umulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2004 #11 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg skjønner ikke hvordan dere får til å ha på trusa under en brasilian wax???? Det er jo umulig Hehe, dette lurte jeg også på. Voksing er vondt! Men bare i noen sekunder, så det er verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elenath Skrevet 10. mai 2004 #12 Del Skrevet 10. mai 2004 Trusa kan jo flyttes på En dag skal jeg tørre også, må bare kvinne meg opp først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2004 #13 Del Skrevet 11. mai 2004 Fra en tidligere diskusjon angånde brazilian wax: Anbefaler deg IKKE å benytte Din hud & kroppspleie :evil: :-x :evil: Har aldri vært borti værre smerter den påfølgende uken etter at jeg tok bw der, i tillegg var sex- og strandlivet ødelagt for 2-3 uker fremover...ikke akkurat supersexy å ha stygge skorper på kjønnsleppene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2004 #14 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg tror hun het Jane, IKKE ANBEFALT !!!! Jeg prøvde henne etter gode anbefalinger her inne, men har aldri vært borti værre :evil: :-x :evil: Voksingen i seg selv gikk greit, men hun har tydeligvis ikke vært flink nok til å holde huden stram før hun røsket av håret, for hun tok jo med endel hud også som gav meg væskende sår og stygge skorper flere uker etterpå :evil: :cry: :evil: I tillegg var hun ikke flink med å få bort alle hårene, da det var mange småhår igjen som hun overså. Skikkelig talentløst om du spør meg !!!! Hvis jeg noen gang tør å prøve dette igjen vil jeg nok prøve Cosmopolitana som ligger i Skovvn.11 i Oslo...men foreløpig er jeg for skeptisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vackraflickan Skrevet 11. mai 2004 #15 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg har vært meget fornøyd med Jane på din kropp og hudpleie i bogstadveien og anbefaler de på det varmeste. Flere venninner av meg går der også og alle er fornøyde. Første gangen vil det gjøre vesentlig vondere. Man kan også bli litt sår. Jeg var rød i tre dager. Grunnen til det gjør vondere er at hårene sitter så hardt pluss at det er flere hår i hver hårsekk. Smerten ved første gangs voksing er intens, men kortvarig. Jeg har vel vokset der et år. Nå er jeg knapt rød etterpå og det gjør nesten ikke vondt. Det går også mye fortere. Første gangen tar det lengre tid. Når jeg vokser nå blir jeg alltid overrasket over at hun blir så fort ferdig. Man kan velge om man vil ha på truse. Trusen kan flytter på etter hvilket område som skal vokses. Et råd: ikke prøv å ta på noe lindrende ved første gangs voksing. Ikke engang ren aloe vera. Det svir!! Bruk bukser som ikke strammer. Nå som sommeren kommer kan det være lurt å bruke skjørt i timene etterpå. Voksing er bedre for huden er barbering og man slitter røde nupper. Barberer man daglig irriterer det huden hele tiden. Det er også viktig å bruke peeling så man slipper inngrodde hår. Jeg bruker peeling et par ganger i uken og merket veldig forskjell får den var tom og jeg somlet med å kjøpe ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Solstråle Skrevet 11. mai 2004 #16 Del Skrevet 11. mai 2004 Vackraflickan, hvor mye betaler du per gang? Og hvor ofte må du gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Solstråle Skrevet 11. mai 2004 #17 Del Skrevet 11. mai 2004 Ehh, ja, og en ting til, hvor lange må hårene være første gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vackraflickan Skrevet 13. mai 2004 #18 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg betaler 300 kr. Jeg vokser leggene og under armene også og for alt betaler jeg 550. Jeg gjør det hver 4. uke. Jeg syns det er verdt hver krone. Jeg slipper å bli rød og hoven som jeg blir med barbering og jeg slipper sånn stikkete hår som vokser ut. De to første ukene etter voksing er det minimalt som vokser ut. Bare et hår her og der. Og man er ikke stikkete slik som ved vanlig barbering. Når man har vokset flere ganger er det færre og færre hår som vosker ut. Om man barberer seg helt bør man la hårene vokse ca7-10 dager før voksing. De bør ikke være for lange fordi da bare floker alt seg. Tror ca en halv cm er bra lenge. Håper dette hjalp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 13. mai 2004 #19 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg har bestilt brazilian wax hos Janes hudpleie i Bogstadveien i dag!! må si jeg gruer meg litt.. men det blir så deilig å slippe å tenke på barbering under sydenferien min :-) hun sa jeg skulle "spare" i to uker, og at hårene måtte være en halv cm ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 13. mai 2004 #20 Del Skrevet 13. mai 2004 La oss få vite hvordan det gikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå