Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drev på m en gutt i 5mnd. Vi ble aldri definerte, etter han fant ut hva jeg gjorde. Jeg og kompisen hans hadde flørtet på meld osv i det skjulte, oh dette fant han ut. Men jeg var vel egentlig ikke utro?

Jeg angrer såklart bittert på det jeg gjorde.. Men når han sa til meg * vil ikke ha kjæreste nå * ville jeg bre bevise for han at jeg har mange gutter etter meg.

Han snakker fortsatt til meg, men jeg er helt sikker på han bruker meg kun for sex.. Jeg og kompisen hans har god kontakt, men på venne nivå

Anonymous poster hash: daba7...30a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var vel ikke akkurat det lureste du kunne gjøre, å flørte med kompissen. Det viser jo ikke akkurat at du er kjærestemateriale da. Jeg hadde ikke blitt sammen med en gutt som flørtet med venninnen min. Hadde ikke tatt han seriøst da. Så skjønner jo at han ikke vil definere forholdet deres.

Anonymous poster hash: ec881...2a6
  • Liker 3
Skrevet

Siden dere ikke var i et definert forhold var du teknisk sett ikke utro. Om det var smart å flørte med kompisen, er en helt annen sak.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å bli sammen med en jente som flørtet med en kompis av meg. Det kan fort bli mer drama av en nødvendig. Jeg hadde heller ikke følt meg spesielt og kanskje følt konkurranse fra kompisen min, noe som ikke er sunt for hverken forhold eller forholdet til kompisen min.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å bli sammen med en jente som flørtet med en kompis av meg. Det kan fort bli mer drama av en nødvendig. Jeg hadde heller ikke følt meg spesielt og kanskje følt konkurranse fra kompisen min, noe som ikke er sunt for hverken forhold eller forholdet til kompisen min.

Ikke minst fordi hun kun flørtet med kompisen for å gjøre han sjalu.

Skrevet

Jeg drev på m en gutt i 5mnd. Vi ble aldri definerte, etter han fant ut hva jeg gjorde. Jeg og kompisen hans hadde flørtet på meld osv i det skjulte, oh dette fant han ut. Men jeg var vel egentlig ikke utro?

Jeg angrer såklart bittert på det jeg gjorde.. Men når han sa til meg * vil ikke ha kjæreste nå * ville jeg bre bevise for han at jeg har mange gutter etter meg.

Han snakker fortsatt til meg, men jeg er helt sikker på han bruker meg kun for sex.. Jeg og kompisen hans har god kontakt, men på venne nivå

Wabam, der gjorde du deg fullstendig ubrukelig i enhver intim sammenheng. Sleng på at du driter hvor du spiser (flørter med fler i samme vennegjeng).

Ta ta.

• Liker 4
Skrevet

Ja jeg skjønner at jeg gjorde noe forferdelig..har virkelig banket opp meg selv etter dette. Mitt livs feilsteg..

Men er det noe jeg kan gjøre for å ordne opp? Ellerskal jeg bare gå videre? Har lært utrolig mye nå, på en vond måte.. Tror han bare holder kontakt med meg pga sexen som jeg sa

Skrevet

Har prøvd å bevise at han er den eneste i 3 mnd nå, men dette slitermeg ut

Skrevet

Du ville nok aldri kommet inn i varmen igjen hos meg.

• Liker 2
Skrevet

Gå videre. Bra du innså hvor dust du har vært. Finn deg en ny gutt, og hold deg unna vennene hans denne gangen. Beste rådet jeg kan gi.

Du var ikke teknisk utro, men du gjorde noe utilgivelig i mine øyne i alle fall.

• Liker 2
Skrevet

argh, så barnslig. Jeg tror du bare skal komme deg videre og starte på nytt. Tro meg, dette er nok ikke ditt livs største feilsteg. Er ikke sikkert at han ville vært sammen med deg uansett.

Skrevet

Men han er så perfekt! Herregud komme aldri til å møte en slik en igjen..eller bli så forelska

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...