Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke ofte jeg blir betatt av gutter, men denne gutten klarte det..

Jeg var på et jobbkurs, og fikk øye på en gutt som tok oppmerksomheten min med engang. Jeg er ikke den som tar kontakt med gutter først, men siden vi måtte samarbeide på kurset så fikk vi snakket mye sammen. Han virket interesert og ga meg mange blikk, og blunket til meg. (nå høres jeg ut som en fjortis, men følte meg som en der og da, er 29).

Når kurset var slutt sa jeg hadet og gikk mot toget, da hørte jeg at han ropte etter meg og vi tok følge sammen til toget. Da han satte seg på toget sitt, vinket han og smilte til meg helt til jeg ikke kunne se han lenger.

I etterkant har jeg fått mange mail og vi har holdt kontakten, men plutselig en dag sluttet han helt å svare og har ikke tatt kontakt siden. Jeg følte meg som et spørsmålstegn, og skjønner enda ikke hvorfor.

I jobbsamenheng har jeg sett han et par ganger (jobber på forskjellige steder, samme bedrift), men han har latet som han ikke har sett meg. Da han ikke kom bort og hilste så gjorde jeg det samme. Nå er det bare rart om jeg skal gå bort å hilse på han.

Noen som skjønner noe av dette? Mistet han interessen bare sånn plutselig? jeg klarer fortsatt ikke å slutte å tenke på han..

Hva mener dere gutter? hadde vært fint å få en gutts perspektiv i dette.

Burde jeg ta kontakt?

Anonymous poster hash: c4126...2cb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn som blunker til deg og på andre måter virker generelt klisjéaktig overinteresserte, er gjerne ikke genuint interesserte. Det var sikkert bare litt skuespill fra hans side, for litt underholdende flørt i en kjedelig hverdag eller noe.

Anonymous poster hash: e3296...18b
Skrevet

Sier meg enig med vedkommende over. SÅ mye interesse tyder på at han bare er ute etter en kortvarig sak. Et ligg på konferanse, kanskje? Han lykkes ikke første gang men holdt håpet varmt via e-post. Da han oppdaget at du var ute etter noe annet kuttet han kontakten. Sikker på at han er singel?

Anonymous poster hash: 15b9d...0c7
Skrevet

Er dette fra bygge bransjen?

Anonymous poster hash: c7246...878
Gjest navnelapp
Skrevet

Eg opplevde noko liknande ein gong. Vi møttest fleire år seinare, og det viste seg at han hadde møtt ei dame rett etter at vi dro frå kvarandre. Dei vart gravide veldig fort, og gifta seg året etter. Så det hadde si naturlege forklaring.

Skrevet (endret)

Tar du kontakt med han da? Hvis jeg ikke får noe tilbake av damen og hun ikke gjør en eller annen form for investerting så regner jeg med at hun ikke er interessert. Gidder ikke å kaste vekk tiden min på de som bare er halveis interessert og som bare liker oppmerksomheten de får.

Når jeg tenker meg om så har alle de jeg har holdt på med tatt initativ til meg, og derfor har jeg forsatt med å ta initiativ til dem. Jeg har ikke noe i mot å ta initiativ i begynnelsen, og har ikke noe imot å være den som tar de første stegene, men jeg vil at damen skal ta initiativ tilbake så jeg vet at jeg ikke kaster vekk tiden min. Har jeg gjort før når jeg var yngre og mer naiv.

Jeg kjenner meg ikke igjen i dette med å dumpe noen etter sex som så mange av damene snakker om. Jeg har ikke dumpet noen etter sex, og det er mest fordi de damene jeg har endt opp i sengen med er damer jeg faktisk likte, og som jeg kunne tenke meg noe mer med. Sex med damer jeg ikke liker gir meg ingenting, og derfor prøver jeg heller aldri å få noen jeg ikke liker til sengs.

Forstår jo at mange bare har sex for sexens skyld, og at det derfor er lurt å holde igjen når det kommer til å ha sex tildig, men det er utrolig irriterende for meg når damene holder igjen fordi de er redd for at jeg skal dumpe dem etterpå :P Det jar jeg jo ikke tenkt til. Hvis jeg slutter å ta kontakt så er det ikke pga av at vi har hatt sex, men fordi jeg finner ut at jeg ikke liker hun alikavell, av en eller annen grunn.

Endret av .-L-.
Skrevet

Om du kalte ham en gutt og han var over 20, er det kanskje en medvirkende årsak til at han sluttet å ta kontakt.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor gikk samtalene over Mail? Sikker på at han ikke er opptatt? Kan jo være derfor han plutselig sluttet å svare, fikk kalde føtter for at det skulle gå for langt.

Skrevet

Hvorfor gikk samtalene over Mail? Sikker på at han ikke er opptatt? Kan jo være derfor han plutselig sluttet å svare, fikk kalde føtter for at det skulle gå for langt.

Samtalene gikk over Mail mens vi var på jobb.. Det var sånn han kontaktet meg etter det kurset vi hadde Sammen.. Bi jobber i samme bedrift, men på forskjellige avdelinger som ligger på hver sin side v byen..

Jeg fikk ikke inntrykk av at han har dame og har sjekket Facebook siden hans, sto ingenting om forhold der, eller bilder av en dame.. Så skjønner ingenting..

Ts

Skrevet

Det er ikke ofte jeg blir betatt av gutter, men denne gutten klarte det..

Jeg var på et jobbkurs, og fikk øye på en gutt som tok oppmerksomheten min med engang. Jeg er ikke den som tar kontakt med gutter først, men siden vi måtte samarbeide på kurset så fikk vi snakket mye sammen. Han virket interesert og ga meg mange blikk, og blunket til meg. (nå høres jeg ut som en fjortis, men følte meg som en der og da, er 29).

Når kurset var slutt sa jeg hadet og gikk mot toget, da hørte jeg at han ropte etter meg og vi tok følge sammen til toget. Da han satte seg på toget sitt, vinket han og smilte til meg helt til jeg ikke kunne se han lenger.

I etterkant har jeg fått mange mail og vi har holdt kontakten, men plutselig en dag sluttet han helt å svare og har ikke tatt kontakt siden. Jeg følte meg som et spørsmålstegn, og skjønner enda ikke hvorfor.

I jobbsamenheng har jeg sett han et par ganger (jobber på forskjellige steder, samme bedrift), men han har latet som han ikke har sett meg. Da han ikke kom bort og hilste så gjorde jeg det samme. Nå er det bare rart om jeg skal gå bort å hilse på han.

Noen som skjønner noe av dette? Mistet han interessen bare sånn plutselig? jeg klarer fortsatt ikke å slutte å tenke på han..

Hva mener dere gutter? hadde vært fint å få en gutts perspektiv i dette.

Burde jeg ta kontakt?

Kanskje han hadde en kjæreste som fant ut at han sendte meldinger til deg. Kanskje hun ble sur også brøt han kontakt med deg. Du var nok ikke noe seriøst fra hans side. Han kjedet seg kanskje og ville ha en "uskyldig flørt"

Skrevet

Dere er venner på Facebook? Så du er sikker på at du ser full informasjon om han?:)

Skrevet

Jobber han i bilbransjen??

Anonymous poster hash: c0348...40e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...