Lumos Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Skulle kjøpe olje fra Moroccanoil nå nettopp og ser at Feel Unique ikke sender dette produktet til Norge, stemmer det? Googlet litt også fant jeg enkelte kommentarer om at de sender hit selv om det står de ikke skal gjøre det. Noen flere med erfaringer her?
Britt Banditt Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Jeg har i hvert fall fått det tilsendt (så etterpå at det sto de ikke sendte til Norge), men det er et par år siden da.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Et viktig tips til alle som leser denne tråden: Moroccanoil produkter er en av de få produktene som faktisk ikke er så mye dyrere hvis man kjøper dem hos frisør i Norge. Bestiler man dem på nett fra utlandet må man i tillegg til å vente lenge og betale ekstra siden det sannsynligvis havner over 200 kroner. Så akkurat det merket lønner seg å kjøpe hos frisør Anonymous poster hash: a7009...92b
Lumos Skrevet 22. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2013 Takk for alle svarene, da får jeg ta meg en tur til frisøren å se litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå