Gå til innhold

WTF?! Hvordan reagere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en fyr i noen få uker nå. Traff han i dag for en kafétur og litt tusling i byen her. Han er noen år eldre enn meg. Plutselig mens vi stod å leste på en lapp-okei dette er vanskelig å forklare, men skal gjøre så godt jeg kan- så holdt han rundt meg på sånn typisk "dama er gravid" måte (http://us.123rf.com/450wm/molka/molka1210/molka121000031/15761423-pregnant-woman-holding-hands-around-her-belly.jpg ) og jeg tenkte at "det her var typisk hold rundt om jeg hadde vært gravid" men uten å si noe til han. OG SÅ begynner han å bable ett eller annet om at jeg liksom er gravid, før han bøyer seg ned og sier "pappa elsker deg". WTF?!!!!!!!!!!

Det var ikke morsomt.. Merker jeg blir "litt" skeptisk til hva han tenker... Jeg har tatt hintet om at han har lyst på unger allerede liksom (sagt flere ganger at han elsker unger, og blir helt "awww" når han ser noen. Og det er søtt nok, men goshhh jeg har bare kjent han i noen uker!).

Hva gjør jeg nå? Vi har ikke snakket noe særlig om framtiden, og hadde egentlig blitt enige om å ta ting rolig-trodde jeg. Tror jeg må ta en prat med han om det, for det der var en tanke skremmende.. Ja, jeg vil ha barn, og forhåpentligvis før jeg blir 30, men også forhåpentligvis med en mann jeg har kjent lengre enn tre uker, vet at jeg vil dele resten av livet med og har ca like verdier som! For ikke å snakke om økonomisk sikkerhet og stabilitet for å gi evt barn en best mulig oppvekst..!

Anonymous poster hash: 15b72...312
Videoannonse
Annonse
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Haha! Han ble vel litt revet med? :fnise:

Skrevet (endret)

Du overreagerer da noe fryktelig her! Skremmende? Han tullet vel bare litt, da, han har sikkert ikke planlagt å gjøre deg gravid ved tvang. Du får bare være glad for at han er åpen mht hva han tenker og føler, de fleste sliter jo med det motsatte når det gjelder menn. Det er vel bare koselig at han er glad i barn og gleder seg til å bli pappa selv?

Endret av Morgun
  • Liker 1
Skrevet

Nah. Jeg er enig med TS, jeg. Kjente en fyr som var ivrig på å bli pappa. Bare at det spilte ingen rolle med hvem. Og det er jo litt...snodig. Han tok forøvrig den første kvinnen som var dum nok til å bite på forslaget om å formere seg så raskt som mulig.

I og med at han og ts ikke kjenner hverandre så er han godt over på den creepy siden her, altså.

Anonymous poster hash: 6b8e9...475
  • Liker 2
Skrevet

:ler: Skjønner at du ikke synes det er morsomt, men jeg synes det var morsomt.

• Liker 1
Skrevet

Hihi, minner om en episode fra sex&thecity hvor carrie datet en verpesyk mann, som viste seg å ha innredet et helt barnerom - haha ..

Anonymous poster hash: 4166c...cda
Skrevet

TS her.

Du overreagerer da noe fryktelig her! Skremmende? Han tullet vel bare litt, da, han har sikkert ikke planlagt å gjøre deg gravid ved tvang. Du får bare være glad for at han er åpen mht hva han tenker og føler, de fleste sliter jo med det motsatte når det gjelder menn. Det er vel bare koselig at han er glad i barn og gleder seg til å bli pappa selv?

Joda, det er vel og bra det, men... Ikke enda. Og veldig bra at han er åpen, men han er veldig "på". Det kan bli litt mye. Også var det vel kanskje noe med måten han sa det på, så seriøst. Men han merka jo fort at jeg ble helt satt ut/ukomfortabel, og stoppet da. Heldigvis. Tenk om noen vi/jeg kjenner hadde kommet forbi?! Har jo ikke fortalt om han en gang

:ler: Skjønner at du ikke synes det er morsomt, men jeg synes det var morsomt.

Hehe.. Ja.. altså, hadde det ikke skjedd med meg, så hadde det vært morsomt :P

Nah. Jeg er enig med TS, jeg. Kjente en fyr som var ivrig på å bli pappa. Bare at det spilte ingen rolle med hvem. Og det er jo litt...snodig. Han tok forøvrig den første kvinnen som var dum nok til å bite på forslaget om å formere seg så raskt som mulig.

I og med at han og ts ikke kjenner hverandre så er han godt over på den creepy siden her, altså.

Anonymous poster hash: 6b8e9...475

Takk. Det er det jeg mener.. Vil ikke bare være "den første og beste" som biter på. Heldigvis tok han hintet/merka at det her var ugreit så han stoppet. Men...

Skrevet

Hihi, minner om en episode fra sex&thecity hvor carrie datet en verpesyk mann, som viste seg å ha innredet et helt barnerom - haha ..

Anonymous poster hash: 4166c...cda

Haha stemmer det :P

Skrevet

Har du bollemage?

Eller er litt rund av deg?

Kan det ha vært greia??

Anonymous poster hash: 9648a...3cf
Skrevet

Er han norsk ts?

Anonymous poster hash: 6ecde...2e8
Skrevet

Wtf? Jeg hadde nok begynt å lure på fyren selv om det kanskje var ment som en spøk. Merkelig humor i såfall.

Skrevet

Kanskje han misforsto deg den gang da du sa " jeg gjør meg flid" og han trodde du sa "jeg er gravid".

• Liker 1
Skrevet

TS
Jeg er relativt slank, ikke typisk gravidmage i hvertfall. Greit jeg så kanskje stor ut der og da med boblejakke og hele pakka men likevel.. syns det var litt spesielt for å være ærlig..!

Er definitivt ikke gravid med han heller så det er liksom ikke noe spørsmål/uvisshet ute og går heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...