AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Sliter, sliter, sliter og møter bare motgang og tragedie. Noen som kan hjelpe meg å finne noe positivt å se frem til? Anonymous poster hash: 9cacd...906
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Sliter, sliter, sliter og møter bare motgang og tragedie. Noen som kan hjelpe meg å finne noe positivt å se frem til? Anonymous poster hash: 9cacd...906 I hvilken måned er du født? Anonymous poster hash: cbb42...7ee
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 I hvilken måned er du født?Anonymous poster hash: cbb42...7ee November. Anonymous poster hash: 9cacd...906
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 November.Anonymous poster hash: 9cacd...906 Ok, jeg skal prøve å se om jeg klarer å få fram noe, men ingen garantier. Tilbake med svar om 30 minutter. Anonymous poster hash: cbb42...7ee
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 For å være ærlig, ser jeg ikke særlig mye ytre motgang og tragedier i kortene dine. Men jeg ser en fin fasade, iblandet mye bekymring og fortvilelse, noe som kan bety at du enten holder ting for deg selv, eller at problemene er i deg selv. Det virker som om du ikke stoler så mye på deg selv og din kunnskap, noe du egentlig burde gjøre i større grad. Jeg vet ikke hvor gammel du er, men jeg tror du funderer mye over livet, og det virker som om du søker mye bekreftelser fra andre. Det virker også som om du søker bort, og glemmer å sette pris på de små tingene i livet ditt. Dette er hva kortene forteller. Hvis jeg skal tolke kortene, virker det som om du har veldig mye bra i livet ditt, men du har problemer med å se det. Både nåtid og fremtid ser veldig lys ut, selv om det ligger en periode med forvirring og usikkerhet foran deg. Hvis noen rundt deg vil deg vondt på noen måte er dette noe du vil gjennomskue i nærmeste fremtid, og så lenge du stoler på deg selv, og setter pris på det du har, framfor å søke det du ikke har, går du en lys framtid i møte. Anonymous poster hash: cbb42...7ee
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #6 Skrevet 22. november 2013 Takk. Det er ikke mye fasade her. Er åpen som en bok. Fint å "vite" at det ikke ligger så mye dritt foran meg. Har fått kvota.Anonymous poster hash: 9cacd...906
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #8 Skrevet 22. november 2013 Meg også, spent på om noen klarer det gjennom en nettverkskabel. Jeg er født i juni. Anonymous poster hash: b4445...cd8
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #9 Skrevet 22. november 2013 Kan du "lese" meg også? Meg også, spent på om noen klarer det gjennom en nettverkskabel. Jeg er født i juni. Anonymous poster hash: b4445...cd8 Beklager, men dette var et engangstilfelle. Jeg sluttet egentlig å gjøre dette for flere år siden, men det var bare noe med trådstarters innlegg som fikk meg til å føle at jeg måtte gjøre et unntak. Anonymous poster hash: cbb42...7ee
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #10 Skrevet 22. november 2013 Sliter, sliter, sliter og møter bare motgang og tragedie. Noen som kan hjelpe meg å finne noe positivt å se frem til? Anonymous poster hash: 9cacd...906 Det er noe du sliter med å begynne på, men du må. Du er nødt til å velge. Når valget er tatt vil ting gli lettere. Anonymous poster hash: d2d38...b46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå