apriljente Skrevet 10. mai 2004 #21 Skrevet 10. mai 2004 Hei Lullu, jeg snakket med en kollega som hadde vært på det stedet du nevnte, og i Mexico city. Hun fortalte at det var mye tyverier og svindlere i hele Mexico, så man måtte være observant hvert eneste minutt, også i del Carmen. Som turist skal man uansett være obs, men dette var litt på grensen mente hun. Hvordan opplevde du det? I forhold til Thailand ble jeg heller anbefalt sistnevnte. Men jeg tror vi kanskje velger å dra til Bali
droopseley Skrevet 10. mai 2004 #22 Skrevet 10. mai 2004 Hei Lullu' date=' jeg snakket med en kollega som hadde vært på det stedet du nevnte, og i Mexico city. Hun fortalte at det var mye tyverier og svindlere i hele Mexico, så man måtte være observant hvert eneste minutt, også i del Carmen. Som turist skal man uansett være obs, men dette var litt på grensen mente hun. Hvordan opplevde du det? I forhold til Thailand ble jeg heller anbefalt sistnevnte. Men jeg tror vi kanskje velger å dra til Bali [/quote'] Jeg kan iallefall anbefale Bali fremfor Thailand for en bryllupsreise. Nå har ikke jeg vært på noen av stedene i den forbindelse, men jeg opplevde Bali som en veldig romantisk plass ( om du drar på de rette stedene selvfølgelig.) Det er en himmelsk plass og balineserne er kjemefolk. Thailand har også noen fine koslige øyer, men på Bali har du mer samlet på samme øya. Dere kan oppleve en drøss med ting... Åh, nå fikk jeg lyst til å dra tilbake!!! Selv skal vi gifte oss enten på tobago el i tahiti. Har dere grense for pengebruk for denne turen? Om ikke vil jeg anbefale (uten å ha vært der selv ) en tur til tahiti og bo på bungalows ute i vannet. All inclusive. Det er så idyllisk. se bare her: http://tahitinuitravel.com/gallery/image.a...tid=hotels&pg=3
Linn3c Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #23 Skrevet 12. mai 2004 Oj! Så mange gode forslag de har kome med! - Men eg dreg no tråden opp att, for eg vil ha fleire!
Holly Hobbie Skrevet 12. mai 2004 #24 Skrevet 12. mai 2004 Vi skal 13 netter til Jamaica, paa et all-inclusive hotell som er kjent for vannsport. Baade jeg og min kjaere er bade-engler, samt elsker aa staa paa seilbrett og seile, saa det er midt i blinken for oss! Turen, som inkluderer alle aktiviteter paa stedet, mat og drinker og overnatting i runde straatak-hytter, kommer paa 10.000 per stykk. Fant et knalltilbud paa internett! Kan gjerne gi deg link hvis du vil! Gleder meg forresten enormt til aa svoemme med delfiner....
Lullu Skrevet 12. mai 2004 #25 Skrevet 12. mai 2004 Hei Lullu' date=' jeg snakket med en kollega som hadde vært på det stedet du nevnte, og i Mexico city. Hun fortalte at det var mye tyverier og svindlere i hele Mexico, så man måtte være observant hvert eneste minutt, også i del Carmen. Som turist skal man uansett være obs, men dette var litt på grensen mente hun. Hvordan opplevde du det? I forhold til Thailand ble jeg heller anbefalt sistnevnte. Men jeg tror vi kanskje velger å dra til Bali [/quote'] Hei! Joda, det er svindlere i Mexico, men ikke så ille som mange tror. I de rikeste byene, som Playa Del Carmen/Cancun er det ikke så ille.Det er nok værre på Den dominikanse republikk har jeg hørt. Her er det veldig stort klasseskille fra hotellomerådene til livet utenfor. Finnes maaange all-inclusive-hotell samlet på et område. Her er det vakter som passer på at ingen uvedkommende slipper inn. Vi har egen strandlinje, egne barer, egne solsenger m.m. Vi tok også middag i byen, også Cancun (sistnevnte storby, gøy å se.), Vi var med på en del utflukter, snorkling, tur til Cozumel (øy rett utenfor), tur hjem til Maya-indinanere, tur til gammel Maya-by. Utrolig flotte turer alle sammen! Vi opplevde ingenting skremmende. Når du bor på disse hotellene, har alle samme armbånd. Ble anbefalt å skjule disse når man gikk i by'n. Folk er jo forskjellige. Personlig er vi opptatt av god standard både på rom og mat. Ikke så veldig opptatt av å reise rundt fra hotell til hotell. Arrangerte utflukter holder i massevis Har hørt at samme Rio-kjede har åpnet også i Thailand. Vennepar av svigers som har vært begge steder, og de syntes Thailand også var helt fantastisk!! Vi har veldig lyst til å prøve dette en gang også. Både Thailand/Bali har jeg bare hørt masse positivt om!! Gode priser, flotte hotell, hyggelige mennesker, skreddersydde klær , flotte utflukter og strender. Har et vennepar m/ 2 barn, som nå skal reise til Playa Del Carmen i 4 uker!! Betaler 50 000,- for alle 4, inkl. all drikke og all mat (5 stjerner's hotell).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå