Gå til innhold

Bryllupsreise!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Me har tre veker til disposisjon..

- Har du nokre gode tips til kvar reisa kan gå?

Kvar dreg de andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal bare bort i fire dager (kort ferie), så vi reiser til Tallinn. Skulle jeg bort i tre uker, kunne jeg tenkt meg en tur til USA - en kombinasjon av New Orleans og Florida, kanskje?

Skrevet

Tre uker? Australia kan anbefales da.

Skrevet

Rundreise i Italia og Frankrike.

Gjest MrsL
Skrevet

Italia og Frankrike høres deilig ut, men jeg kunne også tenkt meg cruise i Karibien om jeg hadde tre uker til disposisjon. Men vi har fire dager og reiser til København

Skrevet

Vi reiser dagen etter bryllupet og blir borte i nesten tre uker.

Vi drar først til New York og blir der i fire dager, så flyr vi til Hawaii og blir der resten av tiden.

Skrevet
Vi reiser dagen etter bryllupet og blir borte i nesten tre uker.

Vi drar først til New York og blir der i fire dager, så flyr vi til Hawaii og blir der resten av tiden.

Det hørtes deilig ut!

Gjest Seleena
Skrevet

Spørs jo litt kor mykje pengar du vil bruke!

Har du litt å gå på ville eg reist til Australia :)

Er dåke sprekne og rastlause kunne jo backback i USA eller Europa vore noko? :)

Om dåke vil ha litt luksus og avslapning ville eg reist til Tailand :)

Skrevet

Det hørtes deilig ut!

Det blir det!

Og det beste er at det ikke blir så dyrt som det høres ut som.

Vi har brukt bonuspoeng til å betale flybillettene og det har vi spart mange, mange tusen på!

Skrevet

Din lille heldiggris! *litt misunnelig, nå :oops: *

Men det er da vel fortjent etter at dere har feiret ekteskapsinngåelsen. Hvetebrødsdager er nok ikke å forakte etter bryllupet. Bare dere to, forelskelsen og lykkerusen... *drømmer seg bort* :hjerter:

Skrevet

Mexico - Playa Del Carmen. All-inclusive-hotell. HELT PERFEKT!!

Super standard - super mat - supre strender - super romantisk - "super" (litt overdrevet den siste her...) billig :wink:

Vi betalte 12 500,- pr. pers. Da er ALT betalt. Drikke og mat hele dagen. Is på stranden, nattmat - you name it!! Helt fantastisk syntes vi!

Møtte på et brudepar på bryllupsreise der. De hadde også vært på den Dominikanske Republikk, All-inclusive-hotell, men det var ikke halvparten så bra på Mexico mente de.

Skrevet
Mexico - Playa Del Carmen. All-inclusive-hotell. HELT PERFEKT!!

Super standard - super mat - supre strender - super romantisk - "super" (litt overdrevet den siste her...) billig  :wink:  

Vi betalte 12 500,- pr. pers. Da er ALT betalt. Drikke og mat hele dagen. Is på stranden, nattmat - you name it!! Helt fantastisk syntes vi!

*Misunnelse* :oops:

Det hørtes jammen deilig ut. Du har vel ikke link til hotellet, sånn at jeg kan drømme meg bort? :wink:

Skrevet

PARIS - verdens mest romantiske by!! :hjerter2: Kanskje en klisje, men der har ihvertfall jeg lyst å dra på bryllupsreise!! (Har vært der før, og kan skrive under på at det både er romantisk og du går aldri tom for ting å gjøre/se. Hvis dere har tre uker til disposisjon, kan dere starte i Paris og dra videre rundt i Frankrike og evt Italia, spise god mat og drikke deilig vin - mmm! Ellers kan jeg på det varmeste anbefale Karibien og USA. Kjæresten min fridde til meg for ikke så lenge siden i Miami (sukk!). Den byen er HOT på flere måter, kjempegod mat, bra shopping og sydlandsk stemning som får blodet til å koke... :wink: Med andre ord: Perfekt for bryllupsreise!

Skrevet

*Misunnelse* :oops:

Det hørtes jammen deilig ut. Du har vel ikke link til hotellet, sånn at jeg kan drømme meg bort? :wink:

Vil bare nevne at vi var her i forbindelse med ferie og ikke bryllupsreise. Bryllupsreisen går faktisk til Gran Canaria :oops: For å gjøre en lang historie kort; får gratis opphold i 5* leilighet (Amfi Del Mar). Vil ikke være borte lenger enn 1 uke fra datteren vår heller :wink:

Rio-kjeden (hotell) på Playa Del Carmen. Tror mer info og bilder finnes HER

(Vennepar som har vært både her og på Den Dominikanske. Sistnevnte ble ikke anbefalt)

Har en venninne som jobber i reiselivsbransjen. Hun har selv vært her, og hjelper gjerne til med evnt. info og/eller bestilling. Send med en PM for kontaktinfo.

Skrevet
Vi skal bare bort i fire dager (kort ferie)' date=' så vi reiser til Tallinn.[/quote']

Tallinn blir sikkert kjempefint!

Var der for tre uker siden, og vi hadde det helt fantastisk.

Skikkelig koselig by.

Skrevet

Vi skal til Maldivene.. all inclusive, og når vi reiser er alerede hele turen betalt. Det er ikke særlig mye å bruke penger på, på en øy som er 200x600m. Skal bare kose oss, dykke, og spise mye god mat!!

Gleder oss sinnsykt!!

blyg :kul:

Skrevet
Vi skal til Maldivene.. all inclusive, og når vi reiser er alerede hele turen betalt. Det er ikke særlig mye å bruke penger på, på en øy som er 200x600m. Skal bare kose oss, dykke, og spise mye god mat!!

Høres fantastisk ut!

Skrevet

Tusen takk for mange gode forslag! :D

Skal sjå på dei saman med min tilkommande mann seinare.

- Tek i mot fleire forslag med takk! :)

Skrevet

Vi reiser til Fort Lauderdale og på cruise i Vestre Karibien, vi skal være borte 14 dager! Men hvis jeg skulle vært borte lengre(noe jeg veldig gjerne kunne tenke meg), da hadde jeg reist til Canada, elsker nemlig det landet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...