Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drev på med en fyr for en tid tilbake og ble hysterisk forelska! Men så tok det slutt, ( han "droppa" meg ) og han ble sammen med eksen sin!! ( til min store frustrasjon!! ) jeg har tenkt på han siden, og vi har hatt litt sånn "venne kontakt" om jeg kan kalle det det.. For noen uker sia begynte han å skrive til meg, og vi har sendt endel snap. Så får jeg vite at det er slutt med han og dama av ei veninne. Og idag sier han at han kjeder seg og vil komme på kaffe?! Pytt pytt tenkte jeg, kanskje han bare trenger noe å distansere seg fra. Det var utrolig koselig, og på meg virka det som han hadde lyst å overnatte, men det vilke jeg ikke.. Nå får jeg faen ikke sove for han er stuck i hodet mitt.. Enn hvis, hva om... Jeg har en følelse av at han aldri "kom over" meg eller hva jeg skal kalle det. Er jeg bare dom og naiv nå? Kanskje han bare var ute etter ett ligg..

Anonymous poster hash: 0d939...718

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du en ny person siden forrige gang han fant ut han ikke ville ha deg? Selvsagt ikke. Så ja, du er "dom og naiv" dersom du legger noe mer enn bare sex i det.

Anonymous poster hash: 24109...495
  • Liker 4
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Hehe..det er slutt mellom han og eksen og nå vil han kanskje ha en rebound.. tenker jeg da.

Eller som personen over sier: pulings.

Endret av Mortem
  • Liker 1
Skrevet

Han vil stikke tissen sin inn i tissen din, uten å måtte gjøre så mye mer.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo du som ikke klarer å komme over han. Han valgte en annen dame fremfor deg, og nå som det er slutt kommer han krypende tilbake..

Skrevet

Nei uff! Løp en annen retning! Det der er dårlig oppførsel av han, han er selvfølgelig ikke klar for en ny kjæreste rett etter et brudd! Han har vel fått et knekk i selvtillitten etter brudd og ønsker å bruke deg som "et plaster på såret" jeg ville avlyst om jeg var deg! Beklager "streng" melding!

Anonymous poster hash: 0b81c...e97

Skrevet

Mente ikke avlyst, men droppet han..

Anonymous poster hash: 0b81c...e97

Skrevet

:klo: Mye rart rundt omkring...

Hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: 4f8a0...dd3
  • Liker 1
Skrevet

Jeg drev på med en fyr for en tid tilbake og ble hysterisk forelska! Men så tok det slutt, ( han "droppa" meg ) og han ble sammen med eksen sin!! ( til min store frustrasjon!! ) jeg har tenkt på han siden, og vi har hatt litt sånn "venne kontakt" om jeg kan kalle det det.. For noen uker sia begynte han å skrive til meg, og vi har sendt endel snap. Så får jeg vite at det er slutt med han og dama av ei veninne. Og idag sier han at han kjeder seg og vil komme på kaffe?! Pytt pytt tenkte jeg, kanskje han bare trenger noe å distansere seg fra. Det var utrolig koselig, og på meg virka det som han hadde lyst å overnatte, men det vilke jeg ikke.. Nå får jeg faen ikke sove for han er stuck i hodet mitt.. Enn hvis, hva om... Jeg har en følelse av at han aldri "kom over" meg eller hva jeg skal kalle det. Er jeg bare dom og naiv nå? Kanskje han bare var ute etter ett ligg..

jeg sier ikke at dette er tilfelle for deg men, jeg sier pass deg så du ikke blir enda mer såret enn første gangen. jeg har vært i samme situasjon og jeg kan bare si at jeg gikk 5 på. forskjellen er bare at jeg er gutt og dette var en jente som kom tilbake og begynte å ta kontakt med meg igjen, men det viste seg at hun bare trengte en skulder å grine på før hun på nytt fant seg en annen fyr og kuttet all kontakt med meg. dette var bare den korte versjonen, hun var et jævlig menneske.

Skrevet

Wow, høres ut som min eks. Vi hadde en god tone, pratet en hel del (ikke noen fysisk kontakt) og plutselig er han sammen med eksen sin igjen. Jeg ble litt knust der og da, men etter noen uker begynte vi å prate igjen.
Etter omtrent 8 uker ble det slutt mellom han og eksen igjen, og vi ble sammen 8 uker etter det. Vi var faktisk sammen i 2 og et halvt år, har mange gode og mindre gode minner fra det.
Jeg har sport han utallige ganger om hvorfor han valgte eksen sin framfor meg uten å si ifra. Da fortalte han at han visste hva eksen kunne tilby han, men ikke hva jeg hadde å tilby.

Så om du synes han er verd det: GO FOR IT! ;);)

Skrevet

Jeg er en av de som traff en, dumpa han og gikk tilbake til eksen, det ble slutt igjen og jeg tok kontakt med fyren igjen men dumpa han igjen fordi jeg hadde truffet en annen som jeg ville møte først.

Ikke rart denne fyren er irritert på meg nå. Han er nok sur og tenker at jeg er en kjerring, et jævlig menneske.

Og jeg kan bare si SORRY. Jeg er bare et menneske med sverm av følelser. Vet ikke hva jeg vil eller noe sånt. Men jeg har sagt unnskyld til denne fyren og jeg vil ikke gjøre noe sånt igjen mot noen. var aldri meningen å være så kjip, men alle gjør feil.

Jeg har alltid likt denne fyren og har aldri klart å glemme han helt..vi klaffet bra på vårt første møte, bare dumt jeg fortsatt ikke var ferdig md eksen.

Du får bare være litt forsiktig, TS. Når en nettopp har kommet ut av et forhold, så wr det mange følelser i sving!

Anonymous poster hash: 4a3a8...285

Skrevet

Ts her. Ja jeg vil selvfølgelig trå veldig varsomt, og jeg forventer ingenting denne ganger. Har bestemt meg for at jeg skal la han ta intiativ om han vil noe. Igår var vi også sammen, jeg trives så godt med han. Han er liksom alt jeg ser etter i en mann. Han er så flott! Og jeg veit han ikke er av typen som roter rundt bare for å gjøre det heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...