AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Kjæresten min og meg har vært sammen i 3 år. Dette er første gangen jeg har såret han skikkelig, og jeg angrer utrolig mye (ikke utroskap eller noe). Han har tidligere såret meg utrolig mange ganger i løpet av de 3 årene. Men jeg har tilgitt han hver eneste gang, selvom jeg har vært inne på tanken av å gjøre det slutt. Men han tar det bare ikke seriøst når jeg faktisk blir såret. Hver gang jeg har vært såra, og prøver å ringe meg vil jeg helst ikke snakke, være litt i fred kanskje, men det får jeg altså ikke. Han skal ta opp gamle ting, kjefter på meg for hvorfor jeg ikke tar tlf (svarer alltid på melding med grunn), nekte for det han har gjort, skylde litt på meg, legger seg ALDRI flat for noe han har gjort. Tilslutt er det jeg som må si beklager. For at jeg ble såra. Det som skjedde når jeg såra han, var at jeg la meg helt flat for alt jeg hadde gjort, beklagde, spurte om jeg kunne ringe han for å bare snakke med han, og gjøre det bedre. Er det bare jeg som tar dette som en stor bagatell, eller blir jeg faktisk urettferdig behandlet? Er det normalt at kjæresten aldri gir seg i krangler? Ååh er bare så frustrert Noen ganger skulle jeg bare ønske at jeg kunne si akkurat som det han sier til meg men da hadde han gjort det slutt på flekken Anonymous poster hash: db996...b7e Anonymous poster hash: db996...b7e 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Jeg er helt enig med deg. Han burde faktisk si unnskyld lettere. Kjæresten min har det av og til vanskelig for å si unnskyld (vi har aldri hatt noen seriøst krangel da, men om han har skada meg med et uhell f.eks) så om jeg da sier at han aldri sier unnskyld, så sier han tilslutt unnskyld. Så jeg synes du virkelig skal presse han til å si unnskyld neste gang, og ikke gi deg før han sier unnskyld. Anonymous poster hash: c8f56...a9a
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 Jeg og typen er ganske like på det området at vi hater konflikter, så her sier han unnskyld irriterende ofte Men hadde ikke taklet en kjæreste som du har. Rart alt folk finner seg i Anonymous poster hash: 3bb19...0b1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Samme svar som i 90% av trådene om emnt: HVORFOR ER DU SAMMEN MED HAM?Anonymous poster hash: 40a36...068
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 Høres ikke sunt ut. Jeg hadde ikke funnet meg i å være i et forhold med noen som hadde en så sterk stolthet at han ikke klarer/vil si unnskyld når han åpenbart burde. Kan tenke meg mange situasjoner der det vil kunne bli et enormt problem - hva om dere gifter dere og får barn, og fyren om mulig blir enda verre? For en herlig på påvirkning på deg og evt. barn... Anonymous poster hash: a1c1d...fdf
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #6 Skrevet 22. november 2013 Han har sin måte å fikse ting på og du har din. Hvorfor er din den eneste riktige? Du får slutte å straffe ham ved å ikke ville snakke med ham i hvert fall, for det er bare barnslig. Anonymous poster hash: d815b...032
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #7 Skrevet 22. november 2013 Dette er absolutt ikke grei oppførsel fra hans side, dere kan ikke ha det sånn, se for deg hvis dere skal leve sammen resten av livet, og du ALDRI blir tatt seriøst når du har det vondt og alt er alltid din feil.. det vil slite betydelig på psyken din. Anonymous poster hash: c65a5...959
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå