AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Skal være med en veldig kjekk gutt på lørdag! Planen er å handle julegaver (hans ide, trengte visst hjelp fra en jente) men om han måtte på jobb, så skal vi heller se en film om kvelden.. Så hva har man på seg? Ganske lenge siden jeg hadde en "første date", siden jeg var sammen med eksen i 2 år, og han var den første kjæresten min. Jeg er forresten 20 år, har vel en helt normal kropp (størrelse M) Hva slags klær liker gutter at man går med? Hva med sminke og hår? Nervøs.. Anonymous poster hash: 9fe21...6b9
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Jeg er kvinne, men jeg ville si helt normale hverdagsklær. Film om kvelden er jo veldig casual, ville være rart å pynte seg for det. Anonymous poster hash: ee270...d4a
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 Hva slags klær liker gutter at man går med? Klær som er lette å ta av. Anonymous poster hash: de0a6...b46
drue Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Kle deg casual. Tror ikke det å handle julegaver er helt settingen for å pynte seg. Du skal selvsagt føle deg fin, but don't overdo it.
Gjest Yellowrose Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 Du kan jo komme i et kne langt skjørt og en bluse, dette er ikke for pyntet men akkurat nok til å se litt fin ut, synes jeg. Lykke til på daten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå