Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har vel egentlig akkurat blitt sammen med typen min, men vi har holdt på i to og en halv måned nå. Vi har tilbrakt mye tid sammen, da jeg er mye hos han siden jeg selv ikke har egen leilighet for tiden.

De første ukene og rett etter vi hadde sex, var han veldig kosete og gav meg mye oppmerksomhet. Vi hadde også sex flere ganger om dagen, noe jeg syntes er flott. Allerede nå, og faktisk for et par uker tilbake har det dabbet ut.. Hvordan er det mulig? Så ferskt i et forhold?

Nå gjør det ikke han noe at vi ikke har sex hver dag. Eller at han ikke holder rundt meg når vi skal sove. Eller kysser mer enn nødvendig. Eller at vi holder hender når vi er ute.

Jeg har prøvd å ta det opp med han, men det virker ikke som om han bryr seg. Han sier at det bare er jeg som overtenker, og at han ikke har merket noe forskjell. Han er svært lite romantisk av seg, det har han sagt. Men burde han ikke gjøre noe for å glede meg, av og til? Eller er jeg kravstor?

Han har sagt til kompisene sine at han ikke vil være noe tøffel som er helt avhengig av damen sin, fordi det var det han var i sitt forrige forhold. Han har sagt at han liker meg godt, og syntes jeg er veldig tiltrekkende.

Jeg blir så oppgitt over at han ikke gir mer kompliment eller koser med meg. Jeg trenger det.

Er det noe jeg kan gjøre for at han ikke skal være så sikkert på at han nå "har fått meg"? Som gjør at han vil jobbe litt?

Vet at nøkkelen er kommunikasjon. Men jeg må dra alt ut av han, og føler ikke jeg kommer noen vei. Til tross for alt dette, så liker jeg personligheten han kjempegodt.. Blæææ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man er redd for å være en tøffel så er man en tøffel :P

Anonymous poster hash: 62ee8...d5a

• Liker 8
Skrevet

gir du han komplimenter?

Anonymous poster hash: 53c68...77c
Skrevet

Han oppfører seg som om han egentlig ikke liker å være fysisk nær deg eller gi deg oppmerksomhet, og er hysterisk for å bli "tøffel"... og du liker personligheten hans? :klo:

Jaja, hver sin smak. Om du liker ham, sa får du vel takle ham slik han er da.

Eventuelt kan du bli litt mindre tøffel selv, og heller finne deg en som er kosete nok (og/eller glad i deg nok) til å like fysisk kontakt.

Det er ikke normal atferd for en nyforelsket i starten av et parforhold å slutte å holde hender, holde rundt hverandre, kysse, osv. Slikt ville vært et varselsignal selv dersom forholdet var langt eldre enn det faktisk er.

Anonymous poster hash: e3d22...4ac
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Hvis man er redd for å være en tøffel så er man en tøffel :P

Anonymous poster hash: 62ee8...d5a

Jupp!

Men sånt jo går jo veier og da. Man kan ikke kreve uten å gi litt tilbake.

(edit.)

Endret av Cordelia
Skrevet

Han høres ut som en typisk tøffel, ja!

Skrevet

Han sprekker snart. I mellomtiden kan du lage adventskalender kun bestående av forskjellige tøfler.

• Liker 4
Skrevet

Om han begynner sånn allerede nå, så vet du i grunn hva du har i vente fremover. Blir jo et forferdelig uinteressant forhold da, når alle slike spontane og koselige ting ikke er til stede.

Og ja, han er helt klart en tøffel, bare at han tøfler for sine egne forutinntatte meninger og ikke for deg. Tøffel er tøffel tenker jeg, like kjedelig uansett.

• Liker 1
Skrevet

Haha, ja, jøss! Men det går liksom opp og ned. Og jeg ser på han at han er veldig tiltrekt av meg, men så holder han det tilbake. Noen dager, som i går, så er han mer kosete og vi hadde faktisk sex to ganger. Men jeg tror at det med sexen skyldes at han er lat, faktisk. For nå vi først har sex, så trenger han ikke gjøre mer enn å se på meg før han blir hard.. Jeg har hintet til at han kanskje kunne begynne å trene litt, (for å se om det hjalp), men det gidder han heller ikke.

Har lyst å bare kaste en tøffel hardt i hodet hans en dag, men jeg tror faktisk ikke han ville tatt hintet, haha.

Ja, jeg gir han kompliment. Men han er så tøysete av seg, så han svarer bare: Ja, jeg vett det!. Så da er jeg jo like langt.

Men takk for svar, dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...