Gå til innhold

CC Cream, kva synast du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte Clinique sin CC Cream, og hadde store forventningar, men fy søren kor skuffa eg blei.. Har ikkje nåke positivt å sei i det heile tatt. Bomkjøp, eller?
Fortell kva du syns?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du forklare hvorfor du mener at du har kjøpt en bom og ikke er fornøyd?

Anonymous poster hash: 25e35...8d3
Gjest Conradine
Skrevet

Iflg test hos TV2 hjelper deg så er hele cc cream tull og tøys. De testet flere merker, bla Clinique sin.

Skrevet

Jeg synes også clinique sin var crap, men elsker lumene sin.

Skrevet

Kan du forklare hvorfor du mener at du har kjøpt en bom og ikke er fornøyd?

Anonymous poster hash: 25e35...8d3

Huden blei ikkje finare, meir grå, såg rett og slett heilt død ut. Ikkje nåke av det raude blei tona ned. Kunne like godt gått uten sminke..

Skrevet

Men hvorfor i all verden testet de ikke original CC Creams fra Korea? Vi vet jo at vestlig BB Cream stort sett er vasne kopier av originalene. Hvorfor står det ikke noe om matching med huden på forsøkspersonene? Mulig det siste nevnes i videoen, jeg har bare lest artikkelen.

Jeg prøvde en fra L'Oreal for moro skyld og har til min store overraskelse funnet rødfargekorrigereren i mitt liv. Den erstatter absolutt ikke fuktighetskrem, men fukt først og så CC-krem ser virkelig bra ut og føles bra også. På meg, vel å merke.

Skrevet (endret)

Har testet denne en god stund. Synes huden blir for blank etter en stund og i tillegg er det en brunfarge i den som jeg ikke liker, vil helst at fargen i ansiktet mitt er så nøytral og naturlig som mulig med litt glød, så har gått tilbake til vanlig mineral foundation.

Endret av Chouchou
Skrevet

Eg har TonyMoly sin, og den synest eg er fin om sumaren: han dekkjer ikkje så mykje, men jamnar ut hudfargen litt. Det verste av det raude rundt nasen blir tona litt ut, og samstundes kan ein ikkje sjå at ein har sminke på seg.

Skrevet

Jeg har en fra YSL jeg liker godt. Den er en lettere krem enn de fleste BB-kremen jeg har brukt. Den ser imidlertid ut til å gi meg kviser :s

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg bruker moisture surge fra Clinique, og synes den er veldig god. Dekker ikke så mye, men det er jeg heller ikke ute etter. Med den og litt rouge ser det veldig naturlig ut for min hud.

Har testet denne en god stund. Synes huden blir for blank etter en stund og i tillegg er det en brunfarge i den som jeg ikke liker, vil helst at fargen i ansiktet mitt er så nøytral og naturlig som mulig med litt glød, så har gått tilbake til vanlig mineral foundation.

Denne har jeg også prøvd, enig i hele omtalen.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Maybelline sin CC cream, og det sier jo litt, da jeg stort sett bare bruker mineralsminke og Foundation fra high-end merker.

Anonymous poster hash: 87119...628
Skrevet

Jeg er derimot veldig fornøyd med Clinique sin. Jeg er veldig rødflekket i ansiktet (couperose) og får en mye jevnere hudtone med CC kremen. Jeg som ellers "aldri" bruker sminke er til og med begynt å bruke litt av den når jeg er på jobb. Kjøpte prøver av en koreansk CC krem på ebay før jeg landet på Clinique, men den koreanske ble alt for tett. Jeg ble aldeles zombiehvit i ansiktet av den, pluss at den smittet av på alt rundt meg. Clinique smitter av den også, men ikke voldsomt.

Skrevet

Krysser fingrene for at DD krem og EE krem er rett rundt hjørnet.. :sminkedokke:

• Liker 2
Skrevet

Dr Brandt er veldig bra for min blandingshud, men dyyyyyr.....

• 4 uker senere...
Skrevet

No har eg brukt denne kremen fleire gongar, og den er faktisk ikkje så verst når eg har pudder over. Så no er eg ganske fornøgd :)

Skrevet

Har aldri prøvd Clinique sin, men Chanel sin CC cream er MAGISK. Herlighet jeg får feilfri og fantastisk hud med denne, fantastisk glød uten at den blir for glinsete. Eneste aberet er at den kanskje ikke er veldig holdbar så den trenger en touch-up etter noen timer, og kanskje ikke best egnet i fuktig og veldig varmt klima. Og den er dyyyyr. Men, den er likevel en religiøs opplevelse for fjeset :)

Skrevet

Har prøvdclinique superdefence cc cream, og den var fantastisk på min hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...